25 راز سیاه زندگی دونالد ترامپ که باید بدانید + تصاویر

همه ما می دانیم که دونالد ترامپ یکی از شخصیت‌های منفور است. هرچند که علاقه مندان و طرفداران او چشم‌های خود را می‌بندند اما زندگی او پر از اتفاقات و ماجراهای شرم آور است که نمی‌توان انکارشان کرد. رازهای سیاه زندگی او یا پنهان شده‌اند و یا طی سال‌ها فراموش شده‌اند. باورهای سیاسی شما هر چه که باشد بهتر است چشم‌های خود را باز کرده و از برخی وقایع مطلع شوید. در اینجا 25 راز سیاه زندگی دونالد ترامپ که باید بدانید را به شما معرفی می‌کنیم.


25. او درباره هیکل ملانی با او شرط بست

در کتاب “ماجراهای داخلی ازدواج ترامپ: عذاب ملانی” (Inside the Trump Marriage: Melania’s Burden) گفته می‌شود که پیش از اینکه ملانی پسرش بارون را باردار شود، ترامپ با او شرط بسته بود که باید پس از بارداری به هیکل قبلی‌اش بازگردد. ملانی هم به او قول داد که همه چیز همانند گذشته خواهد شد. ترامپ در دوران بارداری به او هیچ کمکی نکرد.


24. او یک دانشگاه تقلبی را اداره می‌کند

اگرچه دانشگاه ترامپ کلمه دانشگاه را داشت اما حقیقتاً یک دانشگاه نبود. مدرسان آن فروشندگانی بودند که با ارائه سمینارهای رایگان به دانشجویان یاد می‌دادند که چطور مانند ترامپ ثروتمند شوند. اما همه چیز کلاهبرداری بود. زمانی که دانشجویان به سمینارها می‌رفتند باید در ازای دریافت اطلاعات بیشتر بسته‌های گرانقیمت خریداری می‌کردند. یکی از این بسته‌ها 35،000 دلار بود.


23. احتمالاً او یک فرزند نامشروع دارد

یکی از نگهبانان پیشین برج ترامپ ادعا کرده که او از یکی از کارمندان پیشین خود در سال‌های 1980 دارای فرزند است. او تست دروغ سنجی هم انجام داد و قبول شد، اما National Enquirer به او 30،000 دلار پرداخت کرد تا ساکت شود. رئیس این رسانه با دونالد ترامپ دوست صمیمی است.


22. او ایمیل‌های خودش را نابود کرد

در زمان کمپین ریاست جمهوری 2016، دونالد ترامپ درباره رسوایی ایمیلی هیلاری کلینتون به او حمله کرد. با این حال، طبق گزارش نیوز ویک، دونالد ترامپ و شرکت اش هزاران ایمیل را نابود کرده و از بین بردند، با وجود اینکه دادگاه دستور داده بود این کار را متوقف نمایند. او این کار را انجام داد تا قانون نتواند با او مقابله کرده و وکلا هم نتوانند به سوابق او دسترسی داشته باشند. او از اوایل سال‌های 1970 که حضور آفریقایی آمریکایی‌ها در آپارتمان‌هایش را تکذیب کرد و دولت فدرال به دنبال او بود، این کار را انجام می‌داد.


21. او کچل است

او برای پنهان کردن کله کچل اش هر کاری می‌کند. در کتاب “آتش و خشم: کاخ سفید ترامپ از درون” (Fire and Fury: Inside Trump’s White House) گفته شده که ترامپ کاملاً کچل است و جراحی پوست سر انجام داده است. طی این جراحی قسمتی از پوست که کچل است برداشته شده و پوست دارای مو روی آن را می‌پوشاند. او همچنین از یک داروی ضد ریزش مو به نام فیناستراید استفاده می‌کند که عوارض شدیدی دارد.


20. او درباره دخترش گفته‌های نامناسبی به زبان می‌آورد

ترامپ در مکان‌های مختلف، درباره دخترش ایوانکا ترامپ، نظرات نامناسبی بر زبان می‌آورد. در سال 1997 زمانی که دخترش 16 ساله بود، گفت، “فکر نمی‌کنی دخترم جذاب و خواستنی است؟” او حتی گفته که دخترش شهوت انگیز است. در موارد دیگر هم گفته است اگر او دخترش نبود حتماً با او قرار می‌گذاشت.


19. او آنقدرها هم که فکر می‌کنید ثروتمند نیست

البته درباره ثروتمند بودن ترامپ شکی نیست اما او اغلب درباره ثروت اش اغراق می‌کند تا نامش را به شما بفروشد و مورد توجه قرار بگیرد. او یک بار در سال 1980 به گزارشگر فوربس دروغ گفت تا در فهرست 400 نفره فوربس قرار بگیرد. در آن زمان او را با درآمد 100 میلیون دلار در آن فهرست قرار دادند در صورتی که ثروت او 5 میلیون دلار بود.


18. او با مافیا رابطه دارد

طی یک بازجویی فدرال، مشخص شد که ترامپ به مافیا پول پرداخته بود تا برج ترامپ را بسازند و از شرکتی که روسای آن، آنتونی سالرنو (تونی چاقه) و پاول کاستلانو، مافیا بودند، بتن‌هایی با قیمت بسیار بالا خرید. درباره چگونگی خرید محوطه راه آهن مرکزی پن نیز از او پرس و جو شده است. همچنین گفته می‌شود که ممکن است با مافیای روسی و ایتالیایی هم ارتباط داشته باشد.


17. او فرزندانش را خودش بزرگ نکرد

اگرچه تصور می‌شود که ترامپ در پرورش سه فرزندش، ایوانکا، دونالد جونیور و اریک، نقش مهمی داشته اما طبق گفته‌های همسر قبلی‌اش، ایوانا، او اصلاً آن‌ها را بزرگ نکرد و در تمام این زمان غایب بود. ایوانا در زمان پرورش فرزندانشان روش‌های سختگیرانه ای داشت و دونالد اصلاً نمی‌دانست با آن‌ها چطور صحبت کند. اما زمانی که از کالج بیرون آمدند بیشتر با پدرشان ارتباط برقرار کردند.


16. زندگی با ترامپ همانند کمونیسم است

ایوانا می‌گوید زندگی در یک کشور کمونیست به او کمک کرد تا برای زندگی با ترامپ آماده شود. او می‌گوید، “همیشه باید بهترین باشی و یک اشتباه می‌تواند زندگی‌ات را نابود کند.”


15. او یک مالک متقلب است

همه می‌دانند که کار اصلی ترامپ املاک است. او به عنوان یک مالک در سال‌های 1980، برای رسیدن به اهداف خود کارهای ظالمانه و زننده‌ای انجام داد. زمانی که در مقابل سنترال پارک شهر نیویورک یک ساختمان 14 طبقه‌ای خریداری کرد تصمیم گرفت آن را خراب کرده و یک عمارت لوکس بسازد، اما بسیاری از مستاجرین نمی‌خواستند خانه‌های خود را ترک کنند، بنابراین سیستم گرمایش و آب گرم را قطع کرد، قوانین سفت و سختی وضع کرد، موش‌ها را وارد ساختمان کرد بدون اینکه مشکل را حل کند و افراد بی خانمان را وارد ساختمان کرد تا مستاجرین را به ترک خانه‌هایشان وادار کند.


14. او رازدار نیست

اگرچه زندگی ترامپ پر از رازهای سیاه است اما طبق گفته اطرافیان، زمانی که صحبت درباره دیگران است نمی‌تواند رازدار باشد. به همین دلیل او را یک “خاله زنک” می‌نامند. برای مثال، یک بار به دلیل لو دادن عملیات جاسوسی سری اسرائیل به دو دیپلمات روسی، به مشکل دچار شد.


13. او مهاجران غیرقانونی را تحقیر می‌کند

یکی از قول‌های ترامپ در زمان انتخابات ریاست جمهوری این بود که در مرز مکزیک-آمریکا یک دیوار بسازد و مانع ورود مهاجران غیرقانونی شود. ترامپ در طی جلسه‌ای در کاخ سفید، مهاجران غیرقانونی را “حیوان” نامید. او در کمپین‌هایش این مهاجران را “مجرم” می‌نامند.


12. او از کار مهاجران غیرقانونی سود می‌برد

بله اگرچه او در ظاهر از مهاجران غیرقانونی متنفر است اما آن‌ها را به کار واداشته و نفع می‌برد. ترامپ در سال 1980 و به مدت شش سال، مهاجران غیرقانونی لهستانی را استخدام کرد تا محوطه ساخت برج ترامپ را تمیز کنند. کارگران با حداقل ایمنی و دستمزد، 12 ساعت کار می‌کردند. گاهی اوقات هم هیچ مزدی دریافت نمی‌کردند.


11. او یک خیریه قلابی دارد

بسیاری تصور می‌کنند خیریه‌های خانوادگی مانند خیریه ترامپ، ثروت خانوادگی را به خیریه اختصاص می‌دهند. اما در مورد او اینگونه نیست. این انجمن در اصل برای اهدای سود مالی کتاب او “هنر معامله” (The Art of the Deal) تأسیس شد. امروزه این انجمن این کار را نجام نمی‌دهد و پول‌های ترامپ را خرج نمی‌کند، بلکه پول دیگران را خرج می‌کند.


10. او توطئه سازی می‌کند

ترامپ دروغ‌های بسیاری از خودش درآورده و توطئه‌های عجیبی می‌سازد تا آنچه را که می‌خواهد به دست آورده و قدرت اش را حفظ کند. برای مثال گفته بود که باراک اوباما در ایالات متحده به دنیا نیامده (در حالی که این طور نیست) یا اینکه پدر تد کروز در ترور جان اف کندی نقش داشت (که نداشت).


9. او به زنان توهین می‌کند

ترامپ از اوایل دهه 70 میلادی تا به امروز، بارها به توهین زنان متهم شده است. طی یک ویدیو در سال 2005، می‌بینیم که آشکارا زنان را در آغوش گرفته و آنان را لمس می‌کند. همسر پیشین اش ایوانا، یک بار گفت که ترامپ به او تجاوز کرد، هرچند که بعدها سخن اش را پس گرفت. ستاره زیبایی، جیل هارث، به جرم آزارجنسی از او شکایت کرد و ستاره نوجوان مسابقات زیبایی هم گفت که ترامپ زمانی که آن‌ها برهنه بودند یا مشغول آماده شدن، به میان آن‌ها می‌آمد.


8. او برای خرید کتابش از کمپین‌ها کمک گرفت

ترامپ با وجود ثروت اش، برای خرید کتاب خود Crippled America: How to Make America Great Again، از کمپین‌ها 55،000 دلار کمک گرفت و 3،500 نسخه منتشر کرد. طبق قوانین FEC اگر ترامپ برای کتاب خود از حق التالیف استفاده کرده باشد غیرقانونی خواهد بود.


7. او به یک ستاره فیلم‌های بزرگسال مبلغی پرداخت کرد تا ساکت بماند

ستاره بزرگسال پلی بوی، کارن مک دوگال، که استورمی دنیلز نامیده می‌شود، گفته است که او و ترامپ یک شب با هم بودند اما ترامپ به او مبلغی پرداخت کرد تا ساکت بماند. مسلماً ترامپ تمام این گفته‌ها را تکذیب می‌کند.


6. او گذشته بسیار نژاد پرستانه ای دارد

همانطور که گفتیم، ترامپ در سال‌های 1970 توسط دیوان عدالت آمریکا، به فعالیت‌های نژاد پرستانه متهم شد. ترامپ در سال 1991 گفت که از حسابداران سیاهپوست متنفر است و تنبلی یکی از خصوصیات سیاهپوستان می‌باشد. او همچنین در کمپین‌های ریاست جمهوری، مهاجران مکزیکی را “زناکار” نامید. او به ندرت سفیدپوستان را متهم می‌کند و تاکنون درباره عقاید برتری سفیدپوستان و نئونازی، توییت گذاشته است.


5. او چهار بار ورشکسته شده است

اگرچه او دوست دارد درباره ثروت و موفقیت خود پز بدهد اما در سال‌های 1991، 1992، 2004 و 2009 ورشکسته شد. او در هر بار قمار کرد، تصمیمات بد اتخاذ کرد، ریسک کرد، از روابط خود استفاده کرد و بدهی بالا آورد. او طی آخرین ورشکستگی خود تمام تجارت اش را از دست داد اما کمپانی نام او را نگه داشت. با این حال، مردم تصور می‌کنند که او یک تاجر موفق است.


4. هیلاری کلینتون در مراسم عروسی او حضور داشت

اگرچه ترامپ در رقابت‌های ریاست جمهوری بارها به هیلاری کلینتون حمله کرد و هوادارانش به او توهین می‌کردند اما شاید خیلی‌ها ندانند که هیلاری و دونالد دوستان صمیمی هم بودند و حتی ترامپ او را به مراسم ازدواج خود و ملانی دعوت کرد.


3. او با روسیه روابط بسیاری دارد

اگرچه این مورد هنوز یک جرم جنایی محسوب نمی‌شود اما رابرت مولر سوم ترامپ را شدیداً بازرسی کرده تا ببیند آیا روسیه در انتخابات ریاست جمهوری تأثیر داشته است. باید فراموش نکنیم که ترامپ با بسیاری از سرمایه گذاران روسی ارتباط دارد، به خصوص پس از ورشکستگی‌هایش که بانک‌های آمریکایی از پول قرض دادن به او خودداری کردند. شایعات زمانی قوت گرفت که ترامپ به جیمز کامی، رئیس اف بی آی گفت که از بازجویی مایکل فلین، مشاور امنیت ملی پیشین او، در رابطه با ارتباط اش با روسیه دست بردارد.


2. او در مواقع اضطراری دروغ می‌گوید

او در کمپین خود به به رقبایش توهین کرد و تد کروز را “تد دروغگو” و هیلاری کلینتون را دروغگوی روانی نامید. اما بهتر است که او در آینه به خودش نگاه کند. داده‌های تحلیل شده دستگاه دروغ سنج نشان می‌دهد که 3،001 گفته او دروغ یا اشتباست که به معنای 6.5 دروغ در روز است.


1. او حقیقتاً نمی‌خواست رئیس جمهور شود

زمانی که قرار شد ترامپ معاون رئیس جمهور مورد نظر خود را انتخاب کند او به کمپین کیسیک نزدیک شد. طبق اخبار نیویورک تایمز، دونالد جونیور از کیسیک پرسید که آیا دوست دارد قوی‌ترین معاون رئیس جمهور تاریخ شود. او اظهار کرد که معاون ترامپ رئیس سیاست داخلی و خارجه خواهد شد. زمانی که از او پرسیده شد ترامپ قرار است چه کاره شود، ترامپ جونیور پاسخ داد، “دوباره آمریکا را سرافراز کند.”

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم