ویژگی‌های قهرمان انیمه ایسکای که شاید دانستن آن برای شما جالب باشد

در دنیای انیمه ژانرهای مختلف وجود دارد که یکی از آنها ژانر ایسکای است. در این ژانر قهرمان‌ها به دنیای جدید یا دوره زمانی جدید وارد می‌شوند. بنابراین فرصت تازه‌ای برای ماجراجویی، اتفاق‌های اکشن، ترسناک یا حتی غم انگیز خواهند داشت. اما شرایط همیشه بد نیست، چون ممکن است به یک دوره زمانی خوب وارد شوند. به طور کلی قهرمان ایسکای همه چیز و همه کس را پشت سر می‌گذارد و به یک دنیای جدید وارد می‌شود. بنابراین اتفاق‌ها و ماجراهای تازه‌ای انتظارش را می‌کشد. در این مقاله ویژگی‌های قهرمان انیمه ایسکای را معرفی می‌کنیم که شاید دانستن آن برای شما جالب باشد. با پروشات همراه باشید.


10. قهرمان ایسکای از شر کار خسته کننده یا ناخوشایندی خلاص می‌شود

همه ما می دانیم که کارمندان ژاپنی بیش از حد کار می‌کنند. این موضوع در انیمه های ژاپنی هم دیده می‌شود. مثلاً در شروع انیمه “من 300 سال است که اسلایم‌ها را می‌کشم و سطح خودم را حداکثر کردم” (I’ve Been Killing Slimes For 300 Years and Maxed Out My Level) قهرمان داستان از کار زیاد می‌میرد. خوشبختانه ژانر ایسکای به نجات این شخصیت‌ها آمده و آنها را به جای دیگری می‌برد. جایی که سیاست‌های کاری بهتری داشته باشد.

همچنین بخوانید: معرفی 12 انیمه برتر ژانر ایسکای در تاریخ انیمه سازی


9. شاید قهرمان دنیایی را که به آن وارد می‌شود بشناسد و دوست داشته باشد

گاهی اوقات قهرمان انیمه ایسکای با شروع یک ماجراجویی می‌داند چه چیزی در انتظارش است. در برخی از انیمه ها شخصیت به یک دنیای بازی می‌رود که خودش کاربر آن بوده است. در این صورت با آمادگی کامل به دنیای بازی وارد می‌شود و از آن لذت می‌برد.


8. شاید قهرمان ایسکای حارم داشته باشد

در چند ژانر انیمه حارم دیده می‌شود و شخصیت مرد کلی زن جوان دور و بر خود دارد. چنین داستان‌هایی بامزه هستند و در انیمه ها دیده می‌شوند. مثلاً کیریتو یکی از شخصیت‌های انیمه است که حارمی از دوستداران خود دارد. چنین ماجرایی در دنیای واقعی دیده نمی‌شود، بنابراین تماشای آن در دنیای انیمه لذتبخش است.


7. گردش در جهان کاری ندارد

بعضی از افراد مسافرت را دوست دارند، اما برای رفتن از مقصدی به مقصد دیگر باید راه درازی را طی کنند. کاری که هم هزینه بر است و هم هر کسی از پس آن برنمی آید. اینجاست که انیمه ایسکای به نجاتتان می‌آید. شرایط متفاوت است، اما به طور کلی یکی از ویژگی‌های قهرمان انیمه ایسکای این است که می‌تواند راحت در مکان‌های مختلف و بین افراد مختلف گردش کند. مخصوصاً اگر یک دوست اژدها هم داشته باشند.


6. قهرمان ایسکای چیزهایی زیادی برای به دست آوردن دارد

قهرمان‌های ایسکای با لباس‌های تن خود و چند اکسسوری ماجراجویی خود را شروع می‌کنند. مخصوصاً شخصیت‌هایی که کارشان را رها می‌کنند و آواره می‌شوند. بنابراین از آنجاییکه چیزی برای از دست دادن ندارند آماده‌اند تا چیزهای زیادی را به دست بیاورند. بنابراین بعد از مدتی ثروتمند، معروف یا قوی می‌شوند، یا حتی شاید هویت تازه‌ای به دست بیاورند.

همچنین بخوانید: انیمه‌های کلیشه با پایان قابل پیشبینی که می‌توانید تماشا کنید


5. قهرمان ایسکای می‌تواند قانون گذار یا رئیس شود

وقتی قهرمان ایسکای سروکله‌اش پیدا می‌شود معمولاً در قلمروی آشفته یا منطقه‌ای خود را می‌بیند که حاکم خوبی ندارد. بنابراین این شخصیت به قانون گذار یا رئیس جدیدان بخش تبدیل می‌شود. چنین قهرمان‌هایی با الهام از آموزه‌های دنیای واقعی خود سعی می‌کنند پادشاه یا ملکه بهتری باشند.


4. قهرمان ایسکای عشق واقعی را پیدا می‌کند

در انیمه ایسکای داستان‌های عاشقانه دیده نمی‌شود، اما خب غیرممکن هم نیست. شاید در دنیای واقعی قهرمان ایسکای تک و تنها باشد، اما یکی از ویژگی‌های قهرمان انیمه ایسکای این است که در دنیای داستان عشق واقعی را پیدا می‌کند. حتی ممکن است ماجراجویی اصلی داستان به تلاش او برای به دست آوردن عشق واقعی‌اش باشد.


3. قهرمان ایسکای قدرت تازه به دست می‌آورد

شخصیت، مهارت‌ها و علایق قهرمان‌های ایسکای بر انیمه تأثیر می‌گذارد و بعضی از قهرمان‌های ان تلاش می‌کنند خود را ثابت کنند. لابد آنها در دنیای واقعی خود را ضعیف می‌دانستند و حالا در دنیای جدید می‌خواهند این موضوع را جبران کنند. شاید این قهرمان با شرایط سختی مواجه شود، اما دنیای جدید فرصت‌های تازه‌ای پیش روی آن‌ها می‌گذارد تا با ثروت، شهرت و قدرت جادویی روبرو شوند. چنین قدرت تازه‌ای برای قهرمان‌هایی که می‌خواهند افسانه‌ای شوند جالب خواهد بود. البته شاید توجه شخصیت‌های ضعیف را جلب نکند.


2. قهرمان ایسکای ممکن است جاودانه شود

بیشتر انیمه های ایسکای پایان باز دارند و نمی‌دانیم این قهرمان‌ها تا چه زمانی در دنیای جدید زنده می‌مانند. آیا در سن بالاتر از دنیا می‌روند؟ در زمین دوباره زنده می‌شوند؟ یا تا ابد زنده می‌مانند؟ در انیمه “من 300 سال است که اسلایم‌ها را می‌کشم و سطح خودم را حداکثر کردم” می‌بینیم که شخصیت‌ها می‌توانند تا چند قرن زنده بمانند. برای آزوسا سه قرن به اندازه چند سال است و تماشاگر به او حسادت می‌کند. او می‌تواند با خیال راحت مدت زمان طولانی استراحت کند، بدون این که نگران پیر شدن باشد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌های مشابه زندگی روزمره پادشاه جاویدان که باید تماشا کنید


1. قهرمان‌های ایسکای پروژه‌های انسان دوستانه آغاز می‌کنند

بیشتر جهان های داستانی انیمه ایسکای براساس ژاپن پیش از عصر صنعتی یا اروپای قرون وسطا خلق می‌شوند. بنابراین در این داستان‌ها هیولاها، فقر، نبود تکنولوژی، شاه ظالم، و عناصر دیگر دیده می‌شود. اینجاست که قهرمان ایسکای وارد می‌شود. یکی از ویژگی‌های قهرمان انیمه ایسکای این است که باید مردم را از شر هیولا نجات دهد، یا سرعت رشد تکنولوژی را بیشتر کند. آن‌ها حتی می‌توانند قوانین تازه‌ای وضع کنند. مثلاً سنکو در “دکتر استون” (Dr. Stone) برق و موتور برق را به عصر سنگی آینده می‌برد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. یک نفر

    شهریور 4, 1400

    بسیار عالی و کامل بود. فقط یک نکته ای، چند جا، نام انیمه من ۳۰۰ سال است دارم اسلایم ها رو میکشم، به اشتباه ترجمه شده. اسلایم رو کلا لاغر ترجمه کردید و یک مقدار خنده داره. اگر میشه این رو درستش کنید. از باقی جهات، مقاله بسیار عالی بود و منتظر یک همچین چیز خوبی بودم!

    پاسخ