عنوان رسمی فیلم Avatar 2 اعلام شد؛ انتشار اولین تریلر تنها در سینماها

اکنون با نزدیک شدن به تاریخ انتشار دنباله اول فیلم «آواتار»، این فیلم عنوان رسمی خود را دریافت کرد. بازگشت مورد انتظار «آواتار: راه آب» (Avatar: The Way of Water) نام دارد.

استودیو والت دیزنی پس از اعلام عنوان رسمی این دنباله در رویداد سینما‌کان، از انتشار اولین تریلر فیلم «آواتار: راه آب» به‌طور انحصاری در سینماها و همزمان با اکران فیلم «دکتر استرنج در جهانی از دیوانگی» خبر داد.

در حالی که فیلمبرداری «آواتار 2» در سال 2017 آغاز شد، جزئیات پیرامون این فیلم نسبتاً مخفی مانده است. در دسامبر 2020 تصاویری از پشت‌صحنه این فیلم منتظر شد که فضایی اقیانوسی را نشان می‌داد.

آواتار اصلی فیلمی بود که به عظیم‌ترین اثر سینمایی تبدیل شد و در سراسر جهان بیش از 2.8 میلیارد دلار درآمد داشت و به‌عنوان پردرآمدترین فیلم تمام دوران شناخته شد. اگرچه Avengers: Endgame برای مدتی  از آن پیشی گرفت، اما با اکران مجدد فیلم «آواتار» در سال گذشته، این فیلم به جایگاه اولیه خود بازگشت.

در حالی که آواتار 2 در ابتدا مدت کوتاهی پس از موفقیت یکپارچه آواتار اصلی در سال 2009 اعلام شد، ساخت سه دنباله دیگر از این مجموعه تایید شد که همگی همزمان با آواتار 2 در حال توسعه هستند. «آواتار: را آب» شاهد بازگشت سیگورنی ویور، استفن لانگ، جیوانی ریبیسی، جوئل دیوید مور، سی‌اچ پاوندر و مت جرالد خواهد بود. کیت وینسلت، ادی فالکو، برندن کاول و میشل یئو در نقش‌های لایو اکشن از تازه واردان این مجموعه هستند.

فیلم جدید «آواتار: راه آب» برای اکران در تاریخ 16 دسامبر 2022 (25 آذر 1401) برنامه‌ریزی شده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم