فروش فیلم The Batman از مرز ۷۵۰ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی عبور کرد

«بتمن» همیشه یکی از هیجان‌انگیزترین فیلم‌های کمیک‌بوکی بوده که اخیراً منتشر شده است. از زمان اولین نمایشش در اوایل ماه مارس، این فیلم دی‌سی باکس آفیس را زنده کرده و اکنون نیز از نقطه عطف دیگری عبور کرده است. طبق گزارش ددلاین، فروش «بتمن» در باکس آفیس جهانی از 750 میلیون دلار عبور کرده است.

این فیلم با 386.1 میلیون دلار در سطح بین‌المللی و 365 میلیون دلار در بازار داخلی، تقریباً یک تقسیم فروش داشته است. «جف گلدشتاین»، رئیس توزیع داخلی برادران وارنر، این نقطه عطف را جشن گرفت و گفت: «واکنش باورنکردنی که در سینماهای سراسر کشور دیده‌ایم، هم گواهی بر قدرت ماندگار این سوپر قهرمان نمادین دی‌سی و هم اشتهای عظیم برای تجربه‌ی عالی است.»

ده بازار برتر خارج از کشور برای «بتمن» شامل بریتانیا با 53.2 میلیون دلار، مکزیک با 30.7 میلیون دلار، استرالیا با 27 میلیون دلار، فرانسه با 25.9 میلیون دلار، برزیل با 22.6 میلیون دلار و چین با 22.5 میلیون دلار بوده است. این فیلم همچنین بهترین اکران بین‌المللی برادران وارنر در دوران همه‌گیری و موفق‌ترین فیلم آن‌ها در خارج از کشور از زمان اکران جوکر در اکتبر 2019 است. در نهایت، این فیلم سومین افتتاحیه بزرگ خارج از کشور هالیوود در دوران همه‌گیری را پس از «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» و «زمانی برای مردن نیست» داشت.

«بتمن» در آستانه انتشارش از HBO Max از این نقطه عطف عبور کرده است. در حالی که ممکن است برخی از طرفداران از نرسیدن فیلم به مرز 1 میلیارد دلار ناامید شوند، 750 میلیون دلار باید به‌عنوان موفقیتی بزرگ برای این فیلم تلقی شود. «بتمن» تقریباً سه ساعت طول کشید و یک درام پلیسی آرام بود، اما این باعث نشد که طرفداران کتاب‌های مصور و غیرطنز از تماشای این فیلم منحصر به فرد جلوگیری کنند.

این ممکن است آخرین نقطه عطف مهمی باشد که این فیلم از آن عبور می‌کند و اگر اینطور باشد، این یک اتفاق عالی برای این اثر بوده است. با کمپین بازاریابی آن که خوب عمل کرد و با افتتاحیه جهانی 258 میلیون دلاری هیجان‌انگیزی که فیلم داشت، «بتمن» به‌عنوان یکی از موفق‌ترین فیلم‌های کمیک بوک تاریخ شناخته می‌شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم