ایسا رای و مایل سرا به مارگو رابی در فیلم Barbie ملحق شدند

فیلم «باربی» با بازی مارگو رابی در نقش اول، به‌تازگی دو ستاره برجسته دیگر را به بازیگران خود اضافه کرده است: «ایسا رای» و «مایکل سرا» که در نقش‌های نامعلومی انتخاب شده‌اند. جزئیات مربوط به نقش‌ها و داستان این فیلم همچنان مخفی نگه داشته‌ شده‌اند.

پس از ساخت و بازی در سریال محبوب «متزلزل» (Insecure) برای شبکه HBO، «ایسا رای» تبدیل به یک ستاره در حال رشد هالیوود شد. این سریال تبدیل به یک سریال کامل شد که سال گذشته پس از پنج فصل موفق به پایان رسید. «رای» همچنین در درام موفق The Hate U Give حضور داشت و صداپیشگی جسیکا درو/زن عنکبوتی را در انیمیشن «مرد عنکبوتی: درمیان دنیای عنکبوتی» را بر عهده خواهد داشت. این ستاره به دلیل مبارزه‌اش برای حضور سیاهپوستان و زنان در جلو و پشت دوربین‌ها شناخته شده است و مشارکت او در پروژه «باربی» نشان می‌دهد که این فیلم آن چیزی نخواهد بود که همه انتظار داشتند.

این پروژه مرموز فقط با اضافه شدن این دو بازیگر به گروه بازیگران جذاب‌تر می‌شود. تا کنون می‌دانیم که رابی نقش باربی را بازی خواهد کرد، در حالی که رایان گاسلینگ، اسباب بازی پسر او، کن، خواهد بود. با این حال، ویل فرل، آمریکا فرارا، کیت مک‌کینون، الکساندرا شیپ، آریانا گرین‌بلات و سیمو لیو همگی در نقش‌های ناشناخته ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم توسط «گرتا گرویگ» (کارگردان لیدی برد و زنان کوچک) نامزد اسکار و بر اساس فیلمنامه‌ای که او با «نوآ بامباک» نوشته کارگردانی خواهد شد. «باربی» این اولین فیلم لایو اکشن خواهد بود که از این عروسک نمادین الهام گرفته شده است.

انتظار می‌رود «باربی» در سال 2023 وارد سینما شود، این فیلم در حال حاضر در لندن در حال فیلمبرداری می‌باشد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم