سوزان ساراندون به فیلم Blue Beetle دی‌سی پیوست

به گزارش خبرگزاری‌های رسمی، «سوزان ساراندون» رسما قرار است به جدیدترین فیلم دنیای سینمایی دی‌سی به‌نام «بلو بیتل» (Blue Beetle) پیوسته و در نقش «ویکتوریا کورد»، یک شخصیت شرور، به ایفای نقش بپردازد. این بازیگر برنده جایزه اسکار جایگزین «شارون استون» می‌شود که قبلاً در حال مذاکره برای ایفای نقش شرور قبل از بستن قرارداد ساراندون بود.

ساراندون در این فیلم با «شولو ماریدوئنا»، بازیگر سریال Cobra Kai که نقش Jaime Reyes را در «بلو بیتل» را بازی می‌کند، همبازی خواهد شد. در حالی که ساراندون نقش شرور اصلی قهرمان عنوان را ایفا می‌کند، «رائول مکس تروجیلو» نقش دیگر شرور این فیلم، کاراپاکس مرد نابود نشدنی را بازی می‌کند. جزئیات منتشر شده در مورد مشارکت آنها کمیاب است، اما انتظار می‌رود آنها ارتباطات حیاتی با یکدیگر داشته باشند.

«ویکتوریا کرد» یک شخصیت اصلی خواهد بود که برای فیلم خلق شده است، اما نام خانوادگی او مطمئناً زنگ خطر را به صدا در می‌آورد. کسانی که با منبع آشنا هستند می‌دانند که مردی که لباس فضایی را قبل از جیمی ریس به تن کرد، «تد کرد»، دانشمند نابغه و عضوی از لیگ عدالت بود. مشخص نیست که آیا شخصیت تد نیز در این فیلم حضور دارد یا اینکه شخصیت ویکتوریا جایگزین وی شده است، اما گنجاندن یکی از این دو را نباید نادیده گرفت. در کمیک‌ها، Carapax the Indestructible Man از فناوری «نابودی» استفاده می‌کند که توسط «جارویس کرد» و برادرزاده اش تد اختراع شده است.

«بلو بیتل» به‌عنوان اولین حضور ساراندون در تجارت فیلم‌های ابرقهرمانی بلاک باستر خواهد بود. او اخیراً در قسمت سوم پادکست صوتی Marvel’s Wastelanders صداپیشگی شخصیت Black Widow را انجام داد. این بازیگر برنده اسکار، در تلویزیون برای سریال «دشمنی» (Feud)  در نقش بت دیویس در کنار جسیکا لانژ در نقش جوآن کرافورد نامزد امی شد.

انتظار می‌رود اقتباس لایو اکشن «بلو بیتل» در تاریخ 18 آگوست 2023 (27 مرداد 1402) در سینماها نمایش داده شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم