نقش‌آفرینی کریستن استوارت در فیلم عاشقانه Love Lies Bleeding

پاییز گذشته، «کریستن استوارت» یکی از بهترین بازی‌های خود در نقش پرنسس دیانا فقید را در فیلم «اسپنسر» اجرا کرد. استوارت در به چالش کشیدن خود با اجازه دادن به خود برای بازی در نقش زنان ساکت و بی‌حوصله که در تلاش برای جا افتادن در جامعه معمولی هستند، اغلب به دلیل فشارهای داخلی یا خارجی (یا هر دو)، به‌عنوان یک بازیگر رده اول که در هر دو نقش بازی می‌کند، شناخته می‌شود.

مطمئناً، این روش با آخرین نقش اصلی او در فیلم جدید «غشق دروغ خونریزی» (Love Lies Bleeding)، یک تریلر رمانتیک محصول کمپانی A24، به نویسندگی و کارگردانی «رز گلس»، که اولین کارگردانی بلند خود را با فیلم ترسناک «سنت مود» (Saint Maud) در سال گذشته که به ناحق نادیده گرفته شد، ادامه خواهد داد.

این فیلم جدید یکی دیگر از آثار متمرکز بر شخصیت نگران‌کننده یک زن جوان با اضطراب‌ها و سردرگمی‌های درونی‌اش خواهد بود، بنابراین کاملاً منطقی است که استوارت بخواهد زیر نظر مطمئن گلس با چنین داستان کار کند. امیدواریم این پروژه جدید یک همکاری عالی دیگر بین این ستاره برجسته و یک فیلمساز برجسته و نوظهور باشد.

در حالی که جزئیات در مورد این پروژه محدود است، می‌دانیم که Love Lies Bleeding از یک “عاشقانه ناشی از منیت، میل و رویای آمریکایی” پیروی می‌کند. همچنین می‌دانیم که گلس با «ورونیکا توفیلسکا»، که قسمت‌های سریال The Irregulars از نتفلیکس و هانا از آمازون پرایم را بر عهده داشت، این فیلم را نوشته است. اگرچه «عشق دروغ خونریزی» یک اثر مهیج و نه ترسناک نامیده می‌شود، اما بر اساس کار این دو فیلمساز مطمئن، به‌راحتی می‌توان فرض کرد که عناصر ترسناک در داستان نقش خواهند داشت.

در حالی که Love Lies Bleeding اولین پروژه‌ای است که استوارت از زمانی که اولین نامزدی اسکار خود را در اوایل امسال دریافت کرد، به آن پیوسته است، این پروژه بعدی او نخواهد بود. در مرحله بعد، او در فیلم «جنایات آینده» (Crimes of the Future)، جدیدترین فیلم «دیوید کراننبرگ»، که در جشنواره فیلم کن نمایش داده خواهد شد، دیده خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم