سریال Inventing Anna به پربیننده‌ترین اثر نتفلیکس در شش ماه گذشته تبدیل شد

طبق آمار رسمی منتشر شده از سوی شبکه نتفلیکس، سریال “جعل آنا” (Inventing Anna) به نویسندگی و تهیه‌کنندگی “شاندا رایمز” پربیننده‌ترین عنوان تلویزیونی انگلیسی-زبان این شبکه در شش ماه گذشته تبدیل شده است.

این سریال با بازی “جولیا گارنر” در نقش “آنا سوروکین” از 14 تا 20 فوریه 196 میلیون ساعت دیده شده و به راحتی بالاتر از فصل سوم “تو” (You) با 179 میلیون ساعت بیننده، “ویچر” (The Witcher) با 168 میلیون ساعت بیننده، “آموزش جنسی” (Sex Education) با 160 میلیون ساعت بیننده و “کبرا کای” (Cobra Kai) با 120 میلیون بیننده قرار گرفته است.

سریال 9 قسمتی “جعل آنا” درباره کلاهبردار روسی-آلمانی است. “آنا دلوی” با نام واقعی “آنا سوروکین” در سال 2013 به نیویورک نقل مکان کرد و خود را به عنوان یک زن آلمانی ثرتمند نشان داد تا به طبقه اشراف شهر راه پیدا کند و آن‌ها را فریب دهد. در سال 2019، او در هشت اتهام از جمله سرقت اموال گران‌قیمت گناه‌کار شناخته و به چهار تا 12 سال حبس محکوم شد. او فوریه گذشته آزادی خود را به دست‌ آورد، اما در ماه مارس دلیل پایان مدت اقامت تعیین‌شده‌اش در ایالات بازداشت شد. این سریال به سرگذشت و داستان این شخصیت پرداخته است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم