تصویر جدید فصل دوم سریال Tehran گلن کلوز را در نقش جدیدش نشان می‌دهد

شبکه اپل تی‌وی+ به‌تازگی اولین تصویر از فصل دوم سریال هیجان‌انگیز تهران را منتشر کرده است که به ما نگاهی اجمالی از این درام پرتنش می‌دهد. فصل دوم تهران قرار است اردیبهشت امسال پخش شود.

در این تصویر منتشر شده شاهد ظاهر گلن کلوز، نامزد جایزه اسکار، در اولین حضورش در این سریال می‌باشیم. او روبه‌روی ستاره سریال نیو سلطان، که نقش تامار رابینیان، یک هکر رایانه و مامور اسرائیلی موساد را بازی می‌کند، نشان داده می‌شود. کلوز نقش مرجان منتظری، زن انگلیسی مقیم تهران را بازی خواهد کرد. در این سریال شان توب و شروین آل‌نبی نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند.

با این حال، این اولین اجرای کلوز در تلویزیون نیست؛ او قبلاً در سریال سپر (The Shield) برای یک فصل طولانی بازی کرده بود که برای آن نامزدی امی را هم دریافت کرد. این حضور در تلویزیون همچنین منجر به ساخت سریال دیگری به‌نام خسارات (Damages) شد که برای آن دو جایزه امی به ارمغان آورد. سریال تهران سومین نقش تلویزیونی کلوز خواهد بود که البته با توجه به حضور کوتاه اما پرمخاطب او به‌عنوان یک بازیگر تلویزیون، به فال نیک گرفته می‌شود.

سریال تهران داستان هیجان‌انگیز تامار رابینیان، یک مامور اسرائیلی موساد را روایت می‌کند که برای ماموریتی مخفیانه به تهران می‌رود که او و اطرافیانش را در معرض خطر قرار می‌دهد. مشخص نیست که فصل دوم تامار را به کجا خواهد برد یا شخصیت کلوز دقیقاً چه نقشی در داستان تامار خواهد داشت. با این حال، مطمئناً داستان این فصل نیز مانند فصل اول مهیج و دنبال‌کننده خواهد بود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم