باکس آفیس: ادامه صدرنشینی انیمیشن Encanto در دومین هفته اکرانش

باکس آفیس این هفته سینمای هالیوود در حالی وارد هفته‌ی جدید شد که انیمیشن جدید کمپانی دیزنی به‌نام “افسون” (Encanto) موفق شد برای دومین هفته متوالی جایگاه نخست خود را در صدر جدول حفظ کند. این انیمیشن در دومین هفته اکران خود به 12.3 میلیون دلار فروش رسید.

“افسون” حالا با این فروش به 58 میلیون دلار درآمد در مرزهای داخلی آمریکا رسیده‌است که با احتساب 58 میلیون دلار فروش جهانی‌اش، اکنون 116 میلیون دلار فروش داشته‌است.

“بایرون هاوارد” و “جرد بوش” که پیش از این کارگردانی انیمیشن موفق “زوتوپیا” (Zootopia) را برعهده داشتند، انیمیشن جدید “افسون” را برای دیزنی کارگردانی کرده‌اند. این انیمیشن داستان یک خانواده خارق‌العاده به‌نام مادریگال را دنبال کند که در کوه‌های کلمبیا و در یک خانه‌ جادویی و در یک شهر پر جنب و جوش و در یک مکان شگفت‌انگیز و جذاب به‌نام انکانتو پنهان شده و زندگی می‌کنند. جادوی انکانتو به هر کودک در خانواده یک قدرت فوق‌العاده می‌بخشد، اما میرابل تنها عضو خانواده مادریگال است که دارای قدرتی نیست. اما زمانی‌که میرابل می‌فهمد انکانتو در خطر است، او به‌عنوان تنها عضو معمولی خانواده مادریگال، شاید آخرین امید این خانواده استثنایی نیز باشد.

فیلم “شکارچیان روح: افترلایف” (Ghostbusters: Afterlife) این هفته با 10.4 میلیون دلار فروش در جایگاه دوم قرار گرفت و فیلم “خاندان گوچی” (House of Gucci) نیز با 7 میلیون دلار فروش در گیشه جایگاه سوم باکس آفیس را به خود اختصاص داد.

 

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. احمد عابدی

    آذر 15, 1400

    بخش باکس آفیس را کامل بگذارید من همه را میخواهم بدونم

    پاسخ