مدت زمان فیلم علمی-تخیلی Dune اعلام شد

دو ماه مانده تا اکران عمومی فیلم علمی-تخیلی “تل ماسه” (Dune)، “دنی ویلنوو”، کارگردان فیلم، مدت زمان این فیلم را العام کرده‌است که طبق آن، این فیلم با 155 دقیقه یا 2 ساعت و 35 دقیقه، راهی پرده سینما خواهد شد؛ چیزی حدود 18 دقیقه طولانی‌تر از نسخه اورجینالش در سال 1984.

فیلم “تل ماسه” که در ابتدا قرار بود تابستان 2020 اکران شود، پس از شرایط پاندمی و بارها به تعویق افتادن اکنون قرار است در تاریخ 22 اکتبر (30 مهر) به‌طور رسمی اکران شود. این فیلم به‌طور همزمان از شبکه اچ‌بی‌او مکس نیز منتشر خواهد شد.

“تل ماسه” پیش از اکران عمومی در جشنواره‌های ونیز، تورنتو و نیویورک نیز به‌صورت اختصاصی اکران می‌شود تا با دیگر فیلم‌های این جشنواره‌ها به رقابت بپردازد. “خاویر بادرم”، “تیموتی شالامی”، “ربکا فرگوسن”، “جاش برولین”، “جیسون موموآ”، “اسکار آیزاک” “زاندیا” از جمله ستارگانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

داستان فیلم “تل‌ماسه” بر اساس رمان‌های علمی-تخیلی و حماسی نوشته “فرانک هربرت” نوشته شده است. کتاب “تل‌ماسه” در سال 1965 میلادی نوشته شده است و داستان مبارزات خانواده‌های اشرافی در آینده برای تسلط بر سفرهای فضایی و دانش فضانوردی را روایت می‌کند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم