تصاویری از پشت‌صحنه فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی منتشر شد

جدیدترین اثر مارتین اسکورسیزی به‌نام “قاتلان فلاور مون” (Killers of the Flower Moon) مدتی است که در شهر تالسا ایالت اوکلاهوما مقابل دوربین رفته‌است و درحالی که بهار گذشته نخستین تصویر رسمی از این فیلم وسترن منتشر شد، به‌تازگی تصاویری از پشت‌صحنه این اثر منتشر شده‌است که در آن شاهد ظاهر ستارگان و کارگردان هستیم.

فیلم جدید “قاتلان فلاور مون” که با بودجه‌ای بیش از 200 میلیون دلار ساخته خواهد شد، از کتابی اقتباس شده که داستان آن به گروهی از سرخ‌پوست‌ها و ساکنین بومی آمریکا می‌پردازد که در زمین‌های اوکلاهما نفت را یافتند.

درحالی‌که عملا به سمت این زمین‌ها پس زده شده بودند تا بدترین زندگی را تجربه کنند. در نتیجه وقتی ناگهان این افراد به ثروت رسیدند، قتل‌های زنجیره‌ای به راه افتادند تا هر 184 سرخ‌پوست را بکشند و پول‌ها را بدزدند. ولی یک قهرمان می‌خواست به آن‌ها کمک کند. به گفته‌ی “اریک راث”، نویسنده فیلم، به درخواست دیکاپریو تغییراتی در فیلمنامه و نقش‌ها اعمال شده که با فیلمنامه‌ی ابتدایی مقداری متفاوت است.

تاکنون تاریخ پخش دقیقی برای فیلم “قاتلان فلاور مون” اعلام نشده‌است، اما انتظار می‌رود که اپل این فیلم را در سال 2022 از سرویس استریمش منتشر کند. لئوناردو دیکاپریوT “جسی پلمونس”، “رابرت دنیرو” و “ویلیام بلو” از جمله بازیگران این فیلم هستند.

در ادامه تصاویر جدید منتشر شده از پشت‌صحنه فیلم “قاتلان فلاور مون” را مشاهده خواهید کرد:

 

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم