آنتونیو باندراس به فیلم Indiana Jones 5 اضافه شد

بعد از هریسون فورد، مدس میکلسن و  “فیبی والر بریج”، بازیگر اسپانیایی مشهور سینما یعنی آنتونیو باندراس هم به فیلم جدید “ایندیانا جونز ۵” (Indiana Jones ۵) ملحق شده‌است. این فیلم هم‌اکنون در شهر لندن و در استودیوی پاین‌وود درحال فیلمبرداری می‌باشد و قرار است تابستان سال آینده راهی پرده سینما شود.

استودیو فیلمسازی لوکاس‌فیلم امتیاز تولید و پخش پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های “ایندیانا جونز” را در اختیار دارد و “جیمز منگولد” (James Mangold) ۵۷ساله قرار است “ایندیانا جونز 5” را کارگردانی کند؛ “استیون اسپیلبرگ”، کارگردان قسمت‌های فبلی این مجموعه، این بار در مقام تهیه‌کننده با این پروژه همکاری خواهد کرد.

آخرین قسمت مجموعه “ایندیانا جونز” در سال 2008 و با عنوان “ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین” (Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull) اکران شد که با 790 میلیون دلار فروش، پرفروش‌ترین قسمت این مجموعه فیلم نام گرفت.

باندراس 60ساله مدتی پیش به مینی‌سریال جنایی “هیولای فلورانس” (The Monster of Florence) ملحق شد و به‌زودی قرار است در فیلم اسپانیایی “رقابت رسمی” (Official Competition) درکنار پنه‌لوپه کروز نقش‌آفرینی کند.

فیلم “ایندیانا جونز 5” قرار است در تاریخ  ۲۹ جولای ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) اکران شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم