رابرت داونی جونیور به سریال Sympathizer شبکه HBO ملحق شد

به گزارش وبسایت ورایتی، بازیگر نقش “مرد آهنی” در دنیای سینمایی مارول، رابرت داونی جونیور، بعد از فیلم “انتقام جویان: پایان بازی” (Avengers: Endgame) اولین پروژه سینمایی خود را در شبکه HBO ایفا خواهد کرد. این بازیگر رسما به سریال اقتباسی جدید این شبکه به‌نام “هم‌درد” (The Sympathizer) ملحق شده و قرار است نقش شخصیت اصلی آن را بازی کند.

سریال “هم‌درد” از رمانی به همین نام اقتباس شده و ترکیبی از داستان‌های تاریخی و جاسوسی است؛ داستان این رمان در مورد یک مأمور مخفی اهل ویتنام شمالی است که در ارتش ویتنام جنوبی نفوذ می‌کند. وقتی این مأمور به ایالات متحده تبعید می‌شود، در جامعه‌ی ویتنام جنوبی باقی می‌ماند و در تولید فیلمی در مورد جنگ ویتنام به عنوان مشاور همکاری می‌کند. این مأمور در نهایت به ویتنام بازمی‌گردد تا در مقابل کمونیست‌ها بجنگد.

کارگردان نامدار کره‌ای، “پارک چان-ووک”، وظیفه کارگردانی سریال “هم‌درد” را برعهده خواهد داشت و شبکه اچ‌بی‌او این سریال را با همکاری کمپانی A24 به تولید می‌رساند. “ندیمه” (The Handmaiden) و “اولدبوی” (Oldboy) از مهم‌ترین آثار “پارک چان-ووک” در سینمای کره جنوبی می‌باشند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم