کریستف والتس و سم نیل به فیلم اقتباسی The Portable Door ملحق شدند

براساس جدیدترین اخبار منتشر شده، “کریستف والتس” (Christoph Waltz) و “سم نیل” (Sam Neill) به فیلم جدید “در قابل‌حمل” (The Portable Door) پیوستند. این فیلم با اقتباس از مجموعه کتابهایی به همین نام، نوشته‌ی “پاتریک هولت”، ساخته خواهد شد.

“جفری والکر” (Jeffrey Walker)، کارگردان جوان آمریکایی که قسمت‌هایی از سریال Modern Family را کارگردانی کرده‌است، وظیفه کارگردانی فیلم جدید “در قابل‌حمل” را برعهده دارد. این فیلم درحال حاضر در کشور استرالیا درحال فیلمبرداری می‌باشد و انتظار می‌رود که در سال 2022 راهی پرده سینما شود.

“پاتریک گیبسون”، بازیگر سریال The OA، “میراندار اوتو”، بازیگر ارباب حلقه‌ها، “کریس پنگ”، بازیگر فیلم Crazy Rich Asians، نیز از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

“در قابل‌حمل” یک ماجراجویی خیالی است و داستان دو کارآموز را دنبال می‌کند که در یک شرکت مرموز کار می‌کنند؛ جایی که بسیاری از کارمندان با جادوگری درگیر هستند.

“کریستف والتس” در آینده نزدیک در فیلم‌های مشهوری مانند “اعزام فرانسوی” (The French Dispatch) و “زمانی برای مردن نیست” (No Time to Die) دیده خواهد شد. این بازیگر همچنین در ورژن جدید فیلم “پینوکیو” (Pinocchio) به نقش‌آفرینی پرداخته‌است.

“سم نیل” نیز در دو فیلم مورد انتظار Thor: Love and Thunder و Jurassic World: Dominion حضور خواهد داشت.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم