فلورنس پیو به فیلم اقتباسی The Wonder پیوست

بازیگر فیلم ابرقهرمانی و موردانتظار “بلک ویدو” (Black Widow)، “فلورنس پیو”، قرار است در فیلم جدیدی که “سباستین للیو” از رمان “شگفتی” (The Wonder)، نوشته‌ی “اما داناهیو”، اقتباس می‌کند نقش‌آفرینی کند.

داستان رمان “شگفتی” در سال 1859 روی می‌دهد و سرگذشت یک پرستار انگلیسی به نام “لیب رایت” (با بازی پیو) را روایت می‌کند که در یک دهکده کوچک ساکن است و شاهد یک واقعه غیرعادی پزشکی یا یک معجزه است: دختری که چند ماه بدون غذا زنده مانده و حالا خبر این اتفاق به گوش همه مردم رسیده است. گردشگران برای ملاقات با این دختر 11 ساله به کلبه او هجوم آورده‌اند و یک ژورنالیست برای پوشش این اعجاز به دهکده آمده. “شگفتی” داستان دو غریبه توصیف شده که زندگی یکدیگر را متحول می‌کنند.

آخرین اثر ساخته شده توسط “سباستین للیو” فیلم عاشقانه “گلوریا بل” (Gloria Bell) با بازی جولیان مور بود که در سال 2018 اکران شد؛ فیلم “یک زن فوق العاده” (A Fantastic Woman) نیز دیگر اثر تحسین‌شده‌ی این کارگردان است که در سال 2017 روی پرده سینما رفت.

“فلورنس پیو” که در سال 2019 در فیلم‌های موفق و مشهوری مانند “میدسامر” (Midsommar) و “زنان کوچک” (Little Women) به ایفای نقش پرداخته‌بود، امسال نیز در فیلم “نگران نباش عزیزم” (Don’t Worry Darling) به کارگردانی “الیویا وایلد” نیز حضور داشته که تا پایان سال 2021 منتشر خواهد شد.

گفته می‌شود که مراحل تولید و فیلمبرداری فیلم جدید “شگفتی” (The Wonder) از تابستان سال جاری و در کشور ایرلند آغاز خواهد شد؛ تاریخ اکران این فیلم هنوز مشخص نشده‌است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم