اولین تصاویر رسمی از فیلم The Tomorrow War با بازی کریس پرت منتشر شد

شبکه آمازون بعد از خرید حق پخش فیلم علمی-تخیلی “جنگ فردا” (The Tomorrow War) اکنون اولین تصاویر رسمی این فیلم را منتشر کرده‌است که در آنها شاهد ظاهر بازیگران و فضای کلی فیلم هستیم؛ همچنین شبکه آمازون اعلام کرد که نخستین تریلر رسمی این فیلم را فردا منتشر خواهد کرد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر جدید را مشاهده کنید:

فیلم The Tomorrow War به کارگردانی “کریس مک‌کی” (Chris McKay) ساخته شده و داستان آن در سال ۲۰۵۱ جریان دارد که در آن نژاد بشر در جنگ علیه مهاجمان بیگانه مرگبار به سختی شکست می‌خورد. در آخرین تلاش برای مقابله با این حمله، انسان‌ها برای جذب سربازان و غیر نظامیان ماهر از جمله یک معلم دبیرستان با بازی کریس پرت که طراح جنگ و آخرین امید بشر است، به گذشته سفر می‌کنند.

علاوه بر “پرت”، “ایوان استراهاوسکی”، “بتی گیلپین”، “جی.کی سیمونز” و “سم ریچاردسون” هم در فیلم جدید “جنگ فردا” به ایفای نقش می‌پردازند. آمازون این فیلم را در تاریخ 2 جولای 2021 (11 تیر 1400) منتشر خواهد کرد.

شبکه آمازون حدود یک ماه پیش این فیلم را با قراردادی 200 میلیون دلاری از کمپانی اسکای‌دنس و پارامونت خریداری کرده‌است که رقمی نجومی برای قراردادهای آمازون تلقی می‌شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم