تاریخ اکران جدیدترین فیلم پل توماس اندرسون مشخص شد

بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده از طرف استودیوی پخش‌کننده‌ی یونایتد آرتیستس، فیلم جدید کارگردان مطرح سینمای هالیوود، “پل توماس اندرسون” (Paul Thomas Anderson)، پاییز 2021 راهی پرده سینما خواهد شد.

این فیلم همچنان با عنوان غیر رسمی “ساگی باتم” (Soggy Bottom) شناخته می‌شود و قرار است به‌طور دقیق در تاریخ 26 نوامبر 2021 (5 آذر 1400) در سینماهای سراسر جهان اکران شود. بدین ترتیب، اندرسون برای فصل جوایز 2022-2021 وارد رقابت با دیگر فیلم‌های اکران‌شده خواهد شد.

فیلم “ساگی باتم” اولین پروژه این کارگردان بعد از فیلم نامزد اسکار “رشته خیال” (Phantom Thread) در سال 2017 خواهد بود که تاکنون جزئیاتی از داستان آن منتشر نشده و علاوه‌بر عنوان رسمی آن، باید منتظر اخبار تکمیلی بیشتری از آن باشیم. گفته می‌شود که داستان این فیلم در دهه هفتاد میلادی درجریان خواهد بود. بردلی کوپر، “بنی سفدی”، “آلانا هیام”، و “کوپر هافمن” از جمله بازیگران این فیلم هستند.

آخرین اثر اندرسون، “رشته خیال”، در شش رشته نامزد جایزه اسکار شد و درنهایت جایزه بهترین طراحی لباس را به‌دست آورد. “خون به پا خواهد شد” (There Will Be Blood)، “شب های عیاشی” (Boogie Nights) و “استاد” (The Master) از دیگر آثار مشهور و خاص این کارگردان بریتانیایی‌اند.

فیلم جدید “ساگی باتم” در پاییز پیش‌رو با فیلم “خاندان گوچی” (House of Gucci) به کارگردانی “ریدلی اسکات” در گیشه به رقابت خواهد پرداخت.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم