پوستر IMAX فیلم Mortal Kombat با تمرکز بر شخصیت‌های این فیلم منتشر شد

زمان زیادی به اکران یکی از مهم‌ترین و هیجان‌انگیزترین فیلم‌های سال 2021 یعنی فیلم اکشن و فانتزی “مورتال کامبت” (Mortal Kombat) باقی‌ نمانده‌است و با اینکه برادران وانر اکران این فیلم را یک هفته به تعپیق انداختند، اما تنها دو هفته دیگر شاهد اکران رسمی آن خواهیم بود.

در آستانه‌ی اکران فیلم “مورتال کامبت” پوستر IMAX این فیلم هم با تمرکز بر شخصیت‌های اصلی این فیلم منتشر شده‌است که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

برادران وارنر یک ماه پیش تریلر رسمی فیلم “مورتال کامبت” را هم منتشر کرد. این فیلم قرار است همزمان با اکران در سالن‌های سینما، از سرویس استریم HBO Max هم منتشر شود. این فیلم که به کارگردانی “سایمون مک‌کوید” (Simon McQuoid) کارگردانی شده‌است.

مدتی پیش نیز اعلام شد که “مورتال کامبت” به‌جای اکران در تاریخ ۱۶ آپریل (۲۷ فروردین)، در تاریخ ۲۳ آپریل ۲۰۲۱ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۰) راهی پرده سینما می‌شود. گفته‌ می‌شود که این تعویق به دلیل فاصله گرفتن از اکران فیلم “گودزیلا علیه کونگ” (Godzilla vs. Kong) می‌باشد.

لوییس تن در فیلم “مورتال کامبت” نقش شخصیتی جدید در مجموعه به اسم کول یانگ را بازی می‌کند. ولی کاراکترهای معروفی چون سونیا بلید، لیو کانگ، ساب-زیرو، اسکورپیون، جکس، کونگ لائو و شنگ سانگ نیز در قصه‌ی فیلم نقش دارند.

فیلم “مورتال کامبت” که جیمز وان را به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان خود می‌شناسد، مطابق گزارش‌ها پروسه‌ی فیلم‌برداری بسیار خوبی را سپری کرد و تیم نویسندگی و کارگردانی تازه‌کار اثر از پس مدیریت عالی پروسه‌ی ساخت برآمد.

همچنین گفته می‌شود که سازندگان تا جای ممکن از استفاده‌ی بی‌رویه از جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری پرهیز کردند و این‌گونه هزینه‌ی ساخت را تا جای ممکن کاهش دادند.

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. فاطمه

    فروردین 24, 1400

    عالی هستش

    پاسخ

  2. ابولفظل

    فروردین 21, 1400

    سریع بیاد هاهااهاها
    یک سوال از کسی که این سایت ساخت جواب برام ایمیل کن..
    من یک کانال یوتوب درباره فیلم میخوام بزنم میتونم بعضی از فیلم های که تو این سایت رو هم بگم/؟

    پاسخ