تاریخ پخش نیمه دوم فصل پنجم سریال Lucifer مشخص شد

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده از طرف شبکه‌ی نتفلیکس، این شبکه تاریخ انتشار نیمه دوم فصل پنجم سریال “لوسیفر” (Lucifer) را اعلام کرده‌است.

طبق خبری که نتفلیکس منتشر کرده، پارت دوم از فصل پنجم سریال Lucifer در تاریخ 28 می 2021 (7 خرداد 1400) و پس از یک سال از انتشار بخش ابتدای آن بر روی سرویس استریم این شبکه قرار خواهد گرفت.

فصل پنجم سریال “لوسیفر” در ابتدا قرار بود فصل پایانی این سریال باشد، اما بعدا اعلام شد که نویسندگان این سریال قصد دارند تا فصل ششم آن را نیز تولید کنند. شبکه نتفلیکس نیز با سازندگان آن به توافق رسیده‌است.

داستان این سریال در مورد شخصیت “لوسیفر”، ارباب دوزخ، است که به لس‌آنجلس می‌آید و به پلیس این منطقه برای حل معماهای جنایی کمک می‌کند. “تام الیس”، “ریچل هریس” و “لزلی-آن برانت” از جمله بازیگران این سریال هستند.

فصل اول سریال رازآلود “لوسیفر” سال 2016 از شبکه نتفلیکس منتشر شد و با داستان منحصر به فردی که داشت، خیلی زود مورد توجخ مخاطبان بسیار قرار گرفت. از آن زمان تاکنون، با انتشار هر فصل جدید این سریال، به تعداد مخاطبانش اضافه می‌شود و حالا می‌توان “لوسیفر” را نمونه‌ای ارزشمند از تولیدات تلوزیون در ژانر خودش به حساب آورد.

هنوز از تعداد قسمت‌های نیمه‌ی دوم فصل پنجم این سریال اطلاعاتی منتشر نشده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم