Venom 2 باز هم با تاخیر راهی پرده سینما خواهد شد

کمپانی سونی پیکچرز طی خبری رسمی تاخیر دوباره‌ی اکران فیلم “ونوم: بگذار کشتار به‌پا شود” (Venom: Let There Be Carnage) را اعلام کرد که طبق آن، این فیلم با دو ماه تاخیر راهی پرده سینما خواهد شد.

دنباله‌ی فیلم ونوم که پیش از این نیز اکران آن به دلیل پاندمی بیماری کرونا چندبار به تعویق افتاده‌بود، این بار قرار است به‌جای اکران در ژوئن سال جاری در تاریخ 17 سپتامبر 2021 (26 شهریور 1400) اکران شود.

با این حساب، فیلم Venom 2 در تاریخی اکران می‌شود که قبل از آن فیلم “جوخه انتحار” (The Suicide Squad) در 6 آگوست و بعد از آن هم فیلم “تل‌ماسه” (Dune 2021) در 1 اکتبر اکران خواهند شد.

فیلم Venom 2 همزمان با فیلم‌های “مرگ روی نیل” (Death on Nile) و “بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی” (The Boss Baby: Family Business) به نمایش درخواهد آمد.

“اندی سرکیس” (Andy Serkis) وظیفه کارگردانی فیلم “ونوم: بگذار کشتار به‌پا شود” را برعهده خواهد داشت و این سومین تجربه‌ی کارگردانی “سرکیس” بعد از ساخت فیلم‌های “نفس” (Breathe) و “موگلی: افسانه‌ی جنگل” (Mowgli: Legend of the Jungle) خواهد بود. تام هاردی، وودی هارلسون، میشل ویلیامز و نائومی هریس در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

قسمت اول فیلم “ونوم” پاییز سال 2018 با بودجه‌ای 116 میلیون دلاری و به کارگردانی “روبین فلیشر” (Ruben Fleischer) ساخته شد و در مجموع به بیش از ۸۵۰ میلیون دلار فروش دست پیدا کرد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم