ایناریتو درحال ساخت فیلم جدیدی به‌نام Limbo است

“الخاندرو گنزالس ایناریتو” فیلم جدیدی تحت‌عنوان “برزخ” (Limbo) را با همکاری “داریوش خنجی” می‌سازد.

به گزارش منابع رسمی، کارگردان مکزیکی برنده اسکار، درحال ساخت فیلم جدید به نام “برزخ” می‌باشد؛ این فیلم اولین پروژه‌ی وی بعد از فیلم موفق “از گور برخاسته” (The Revenant) است که در سال 2015 تولید و اکران شده است.

ایناریتو وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی فیلم جدیدش را برعهده داشته و چنان که خودش گفته‌است، “برزخ” داستانی است که به مضامین اجتماعی و سیاسی کشور مکزیک می‌پردازد. این فیلم در حال حاضر در مکزیکو سیتی مقابل دوربین رفته و “داریوش خنجی” نیز به عنوان فیلمبردار با این پروژه درحال همکاری است. “خنجی” پیش از این آثار معروفی مثل “هفت” (Seven)، “مهاجر” (The Immigrant) و “جواهرات تراش نخورده” (Uncut Gems) را فیلمبرداری کرده است.

ایناریتو و دیکاپریو در پشت صحنه فیلم “از گور برخاسته”

فیلم جدید “برزخ” نیز بعد از فیلم‌های “عشق سگی” (Amores Perros) محصول سال 2000، نخستین فیلم ایناریتو خواهد بود که به‌طور کامل در کشور زادگاه این کاگردان یعنی مکزیک تولید خواهد شد. پیش از این در سال 2006 نیز بخش‌هایی از فیلم “بابل” (Babel) در مکزیک ساخته شده‌بود.

تاکنون جزئیاتی از فیلم جدید “برزخ” منتشر نشده و فقط میدانیم که بازیگر نقش اول آن “دنیل خیمنس کاچو” (Daniel Giménez Cacho)، بازیگر اسپانیایی-مکزیکی 59ساله‌ای است که در فیلم‌هایی چون “آموزش نادرست” (Bad Education) و “زاما” (Zama) به ایفای نفش پرداخته ‌است.

ایناریتو اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اورجینال را در سال 2015 و برای فیلم دیدنی “بردمن” (Birdman) کسب کرد. همچنین این کارگردان در سال 2016 یک بار دیگر برنده جایزه بهترین کارگردانی برای فیلم “از گور برخاسته” شد تا مجموع جوایز اسکار را به چهار عدد برساند.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. سمیرا

    فروردین 7, 1400

    بازم میترکونه 💪

    پاسخ