معرفی فیلم “رز وحشی” (Wild Rose)

معرفی فیلم “رز وحشی”: فیلم الهام‌بخش و دیدنی “رز وحشی” یکی از آثار درخشانی بود که لابلای فیلم‌های بلاک‌باستری سال 2018 نادیده گرفته‌شد.

این فیلم که با اجرای بی‌نظیر بازیگر بااستعداد ایرلندی، جسی باکلی، در نقش اول همراه است، روایتی الهام‌بخش در رابطه با رویاپردازی و قدم گذاشتن در مسیرهای دشوار زندگی را روایت کرده و بیننده را با حقایق تلخ و شیرین زندگی آشنا می‌کند.

در این مقاله به معرفی فیلم زیبای “رز وحشی” پرداخته‌ایم؛ با پروشات همراه باشید.


  • نام فیلم: “رز وحشی” (Wild Rose)
  • ژانر: درام، موزیک، کمدی
  • کارگردان: تام هارپر (Tom Harper)
  • بازیگران: جسی باکلی، سوفی اوکندو، جولی والترز
  • سال تولید: 2018
  • افتخارات: نامزد یک جایزه بفتا در بخش بهترین بازیگر نقش اول زن، نامزد 9 رشته در جشنواره فیلم مستقل انگلستان
  • امتیاز آی ام دی بی: 7.2/10
  • امتیاز راتن تومیتوز: 92/100

تریلر فیلم

همه‌ی ما در زندگی آرزوهایی داریم که متناسب با شرایطمان برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم؛ گاهی حتی ممکن است برخی چیزها را قربانی کنیم یا برای رسیدن به خواسته‌مان اطرافیانمان را به دست فراموشی بسپریم.

رسیدن به موفقیت و میل درونی‌مان هرچقدر هم هم بااهمیت و رویایی باشد، نمی‌تواند جای زندگی واقعی را بگیرد. چشم‌پوشی از حقیقت و چسبیدن به راهی که انتهای آن دستیابی به آرزوهایمان است، گاهی به قیمت از دست دادن خود واقعی‌مان و نابودی تمام پل‌های پشت‌سرمان تمام می‌شود.

اما بگذارید به معرفی فیلم “رز وحشی” بپردازیم؛ فیلمی که از تمام صحبت‌هایی که تا اینجا کردیم استفاده کرده و داستانی الهام‌بخش و تماشایی را تحویلمان داده‌است.

مهم‌ترین ویژگی این فیلم ملموس بودن دنیای آن و اتفاقاتی است که شخصیت اول داستان، رز-لین (با بازی جسی باکلی)، با آنها مواجه می‌شود. شخصیتی که کله‌شق، با اراده، مشتاق و در عین حال خودخواه است. رز-لین زنی جوان و یک مجرم سابق اسکاتلندی و مادر دو فرزند است که می‌خواهد به ستاره موسیقی تبدیل شود.

نمی‌توان موضوع فیلم را بدیع دانست زیرا فیلم‌هایی از این دست، مانند “ستاره‌ای متولد شده‌است” (A Star Is Born) از آغاز تاریخ فیلمسازی وجود داشته‌اند. با این حال، اگر فیلم‌های کلیشه با روایت خاص و جالب معرفی شوند، حتما توجه تماشاگر به شخصیت اصلی جذاب خواهد شد. این فیلم این جذابیت را داشته و به همین دلیل یک اثر جذاب و دیدنی است.

رز-لین در مسیر رسیدنش به آرزویی که در سر دارد، با چالش‌های بسیاری مواجه می‌شود؛ از دروغ گفتن درباره هویت واقعی‌اش برای کاریابی گرفته، تا نادیده گرفتن مادر و دو فرزندش برای امتحان کردن راه‌هایی که تاکنون نرفته‌است.

اما چیزی که در نهایت ارزشمند و بااهمیت بوده، روند رو به رشد این کارکتر است که مخاطب را به فکر وامی‌دارد و او را برای پذیرش حقیقت زندگی آماده می‌سازد.

فیلم “رز وحشی” اثری هنری و زیباست که هم از جنبه‌های خاص سینمایی برخوردار بوده و هم در داستان‌گویی و شخصیت‌پردازی قوی عمل کرده‌است. این فیلم روایت هوشمندانه‌ای داشته و توجه مخاطبش را خیلی خوب و از همان ابتدا به خود جلب می‌کند.

اگر به کمی انرژی برای گذراندن زمان و روزهای پیش‌رویتان نیاز دارید، فیلم “رز وحشی” انتخاب خوبی برای تماشا است!

تصاویری از فیلم “رزوحشی”:


امیدورایم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم