تیم برتون با کارگردانی سریال لایو اکشن Wednesday برای نتفلیکس به تلوزیون می‌آید

تیم برتون” بعد از سال‌ها فعالیت در حوزه‌ی سینما، برای اولین‌بار به تلوزیون خواهد آمد!

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده از سوی شبکه نتفلیکس، این شبکه تولید سریال لایو اکشن هشت قسمتی به نام “ونزدی” (Wednesday)، که بر اساس شخصیت “ونزدی آدامز” از انیمیشن “خانواده آدامز” (Addams Family) خواهد بود، را رسما تایید کرده است.

وظیفه کارگردانی این سریال هم به عهده‌ی کارگردان مشهور سینمای هالیوود یعنی “تیم برتون” (Tim Burton) خواهد بود که در ساخت انیمیشن‌هایی با فضای تاریک و رازآلود مهارت ویژه‌ای دارد.

این اولین پروژه‌ی تلوزیونی “تیم برتون” 62 ساله خواهد بود که به نویسندگی “ال گاف” و “مایلز میلار” تولید خواهد شد و داستانی در مورد دوران تحصیل شخصیت “ونزدی آدامز” در آکادمی نورمور را روایت می‌کند. او در این آموزشگاه علاوه بر کسب مهارت‌های ذهنی، با رفتارهایش ساکنین شهر خود را به وحشت می‌اندازد، اما باید گره از معمای فراطبیعی مرتبط با والدینش را نیز حل کند.

همچنین شبکه نتفلکیس پوستر ابتدایی سریال لایو اکشن “ونزدی” را نیز منتشر کرده‌است که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

آخرین اثر کارگردانی شده توسط “تیم برتون” لایواکشن “دامبو” (Dumbo)، محصول کمپانی والت دیزنی بود که در بهار سال 2019 اکران شد و با فروش نه چندان دلگرم‌کننده‌‌ی 353 میلیون دلاری اکران جهانی‌اش را پشت‌سر گذاشت.

“چارلی و کارخانه شگلات سازی” (Charlie and the Chocolate Factory)، “آلیس در سرزمین عجایب” (Alice in Wonderland)، “عروس مرده” (Corpse Bride) و “ماهی بزرگ” (Big Fish) از مشهورترین آثار فانتزی‌ای هستند که به کارگردانی “تیم برتون” ساخته شده‌اند و تاکنون بیش از 4 میلیارد دلار فروش برای کمپانی‌های فیمسازی رقم زده‌اند.

با این حال، هنوز اطلاعات تکمیلی این پروژه منتشر نشده و باید دید تیم صداپیشگانی که “تیم برتون” در این سریال لایو اکشن با آنها همکاری خواهد کرد چه کسانی هستند.

همچنین شبکه نتفلیکس فعلا تاریخ انتشار دقیقی برای سریال لایو اکشن “ونزدی” مشخص نکرده‌است که انتظار می‌رود در آینده و با مشخص شدن بازیگران و صداپیشگان این سریال اعلام شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم