معرفی فیلم “بگذار همه آنها صحبت کنند” (Let Them All Talk)

“استیون سودربرگ” که سال گذشته و در فیلم “رختشورخانه” (The Laundromat) با “مریل استریپ” همکاری کرد، به‌تازگی فیلم جدید “بگذار همه آنها صحبت کنند” را کارگردانی کرده‌است که در آن شاهد حضور درخشان استریپ و کارگردانی کارشده سودربرگ هستیم. این فیلم که بخش عمده‌‌ی آن به گفتگو میان شخصیت‌ها می‌پردازد، یکی از بهترین درام‌های سال جاری بوده که نباید تماشای آن را از دست بدهید. در ادامه با معرفی فیلم زیبای “بگذار همه آنها صحبت کنند” همراه پروشات باشید.


  • نام فیلم: “بگذار همه آنها صحبت کنند” (Let Them All Talk)
  • ژانر: درام
  • کارگردان: “استیون سودربرگ” (Steven Soderbergh)
  • بازیگران: “مریل استریپ”، “کندیس برگن”، “دایان ویست”، “جما چان”، “لوکاس هجز”
  • سال تولید: 2020
  • امتیاز آی ام دی بی: 6.1/10
  • امتیاز راتن تومیتوز: 89/100

تریلر فیلم

فیلم “بگذار همه آنها صحبت کنند” یک درام دوست‌داشتنی و آرام است که با دیالوگ‌های هوشمندانه‌اش شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این فیلم با اضافه کردن یک کمدی لطیف در لایه‌های درونی‌اش، داستانی از دوستی، عشق، خیانت، تردید، نا امیدی و اشتیاق را به تصویر کشیده و مخاطبش را با مساسل عمیق زندگی بیشتر آشنا می‌کند.

داستان فیلم “بگذار همه آنها صحبت کنند” از این قرار است: یک نویسنده مشهور به‌نام آلیس هیوز (با بازی مریل استریپ) موفق به کسب جایزه‌ی معتبری از سوی کشور انگلستان شده و قرار است از نیویورک به لندن سفر کند. او به پیشنهاد مدیر برنامه‌هایش تصمیم می‌گیرد با کشتی به این سفر برود و دو تن از دوستان قدیمی‌اش به همراه برادرزاده‌اش، تایلر، را نیز به این سفر دعوت می‌کند.

با جلو رفتن روند داستان، متوجه می‌شویم که سالها پیش میان آلیس و دو دوست قدیمی‌اش دلخوری‌هایی به‌وجود آمده و حالا آلیس تصمیم دارد تا از این سفر به‌عنوان یک فرصت دلجویی و التیام بخشیدن به زخم‌های گذشته استفاده کند. برادرزاد‌ه‌ی جوان او هم برای کمک کردن به این سه دوست سالخورده وارد دنیایی می‌شود که در انتها مسیر جدیدی روبرویش می‌گشاید.

فیلم “بگذار همه آنها صحبت کنند” توقعات بیننده امروزی از یک اثر سینمایی را تا حد خوبی برطرف کرده و در شخصیت‌پردازی‌اش به حدی موفق بوده که می‌توان به‌راحتی افراد مشابه به کارکترهای داستان را در زندگی واقعی خودمان هم پیدا کرد. کارکترهایی که هر کدامشان به‌نوعی با یک بحران دست و پنجه نرم می‌کنند و در این میان به کمک یکدیگر احتیاج دارند. کمکی که شاید تنها با یک گفتگوی به ظاهر ساده نیز حل و فصل شود.

اینکه نقطه‌ی اتکای داستان فیلم “بگذار همه آنها صحبت کنند” بر گفتگوهای میان شخصیت‌ها و دیالوگ‌هایش بوده با توجه به داستان کلی و فضایی که فیلم در آن جریان دارد، بسیار خوشایند بوده و خوشبختانه هنر بازیگران هم به هرچه لذت‌بخش‌تر شدن این رخداد کمک کرده‌است. صمیمیتی هم که میان شخصیت‌ها شکل می‌گیرد خود قابل توجه است و با در نظر گرفتن تفاوت سنی بین شخصیت تایلر و سه شخصیت دیگر داستان می‌توان گفت حتی به شکل غافلگیرکننده‌ای جذاب است.

فیلمبرداری دیدنی این فیلم هم باعث شده تا با وجود ثابت بودن فضای آن جذابیت بصری‌اش برای مخاطب حفظ شود؛ این امر در کنار موسیقی شنیدنی، طنز ضمنی و حال و هوای کلی فیلم فیلم “بگذار همه آنها صحبت کنند” را به یک تجربه دلنشین تبدیل کرده که مانند یک ماجراجویی شگفت‌انگیز و یک سفر معنوی تلقی می‌شود.

تصاویری از فیلم “بگذار همه آنها صحبت کنند”:


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید؛ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم