نقش‌آفرینی جولیا رابرتس در مینی‌سریال جدید شبکه اپل به‌نام The Last Thing He Told Me

طبق جدیدترین اخبار منتشرشده از طرف شبکه اپل‌تی‌وی پلاس، مینی سریال جدیدی به ‌نام “آخرین چیزی که به من گفت” (The Last Thing He Told Me) توسط این شبکه در دست ساخت است و “جولیا رابرتس” (Julia Roberts)، بازیگر برنده اسکار، به‌عنوان اولین بازیگر این مینی‌سریال معرفی شده‌است.

سریال “آخرین چیزی که به من گفت” از رمانی به همین نام نوشته‌ی “لورا دیو” اقتباس شده و داستانی در مورد یک زن با بازی رابرتس را روایت می‌کند که رابطه‌ای غیرمنتظره با دخترخوانده‌ی ۱۶ ساله‌اش شکل می‌دهد و به همراه او علت ناپدید شدن ناگهانی و مرموز همسرش را جستجو می کند. گفته می‌شود که “جولیا رابرتس” علاوه بر بازی در این سریال، به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان این پروژه نیز با اپل همکاری خواهد کرد.

رابرتس برای اولین بار با سریال “بازگشت به خانه” (Homecoming) شبکه آمازون به تلویزیون آمد و مدتی پیش نیز برای بازی در سریالی به نام “شارلوت والش دوست دارد برنده شود” (Charlotte Walsh Likes To Win) با این شبکه قرارداد امضا کرد.

سریال “بازگشت به خانه” برای رابرتس نامزدی گلدن‌گلوب را به‌همراه داشت. این بازیگر تاکنون چهار بار نامزد دریافت جایزه اسکار هم شده‌است و برای بازی در فیلم “ارین بروکوویچ” (Erin Brockovich) اولین و تنها اسکارش را کسب کرده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم