تاریخ انتشار فصل چهارم و پایانی سریال Chilling Adventures of Sabrina با انتشار تیزر کوتاهی مشخص شد

تابستان گذشته بود که شبکه نتفلیکس از تمدید سریال “ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا” (The Chilling Adventures of Sabrina) برای فصل چهارم و پایانی خبر داد و به‌تازگی با انتشار تیزر کوتاهی از فصل جدید این سریال تاریخ انتشار آن را شب سال نو میلادی اعلام کرد. شما در ادامه می‌توانید این تیزر جدید را تماشا کنید:

نتفلیکس تاریخ انتشار فصل چهارم و نهایی سریال “ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا” را 31 دسامبر 2020 (11 دی 1399) اعلام کرد.

فصل اول سریال فانتزی “ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا” سال 2018 و در ده قسمت بر روی سرویس استریم شبکه نتفلیکس قرار گرفت؛ این سریال داستان سابرینا، جادوگر نوجوانی است که در گریندل زندگی می‌کند و سعی دارد زندگی عادی داشته باشد. با این حال نیروهای تاریک به سراغش آمده و اتفاقات بد رخ می‌دهد.

فصل دوم این سریال هم در ده قسمت و در سال 2019 پخش شد و بعد از انتشار فصل سوم در ژانویه 2020 نتفلیکس اعلام کرد که با یک فصل دیگر این سریال به پایان خواهد رسید و دیگر تمدید نخواهد شد. فصل چهارم سریال “ماجراجویی‌های هراس‌انگیز سابرینا” هم در هشت قسمت تولید شده‌است.

این سریال توسط لی تولند کریگر (Lee Toland Krieger) ساخته شده و کرنان شیپکا، جاز سینکلر، میشل گومز و چنس پردومو ازجمله بازیگرانی‌اند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم