اولین تصاویر رسمی از تام هنکس در فیلم News of the World منتشر شد

بعد از فیلم جنگی “سگ تازی” (Greyhound) با نقش‌آفرینی تام هنکس که در سال 2020 شاهد انتشار آن بودیم، فیلم جدید “اخبار دنیا” (News of the World) نیز دیگر فیلم مورد انتظار این بازیگر مشهور است که سرانجام نخستین تصاویر رسمی آن توسط مجله ونتی فر به‌تازگی منتشر شده‌است. در این تصاویر، شاهد ظاهر هنکس در این فیلم هستیم که نقش مردی را بازی می‌کند که در صحرای تگزاس سفر می‌کند تا اخبار کشور را برای ساکنین شهرهای مختلف بخواند. همچنین تصویری از “پل گرینگرس” (Paul Greengrass)، کارگردان این فیلم در پشت‌صحنه آن نیز میان تصاویر وجود دارد؛ شما در ادامه می‌توانید این تصاویر جدید از فیلم “اخبار دنیا” را مشاهده کنید:

فیلم جدید “اخبار دنیا” بر اساس کتابی به همین نام، نوشته “پائولت جیلز” (Paulette Jiles)، ساخته شده و “لاک دیویس” (Luke Davies)، نویسنده فیلم “شیر ” (Lion)،  وظیفه نوشتن فیلمنامه آن را برعهده داشته‌است.

آخرین همکاری “پل گرینگرس” ، کارگردان ۶۳ ساله بریتانیایی، با “تام هنکس” مربوط به فیلم “کاپیتان فیلیپس” (Captain Phillips) است که در سال ۲۰۱۳ با بودجه‌ای ۵۵ میلیون دلاری ساخته شد و در مجموع موفق شد به فروشی ۲۱۸ میلیون دلاری دست پیدا کند.

داستان فیلم “اخبار دنیا” در سال ۱۸۷۰ میلادی جریان دارد و “تام هنکس” در این فیلم نقش کاپیتان “کایل کید” را بازی می‌کند که در بحبوحه جنگ داخلی آمریکا به شهرهای مختلف سفر می‌کند و اخبار کشور را برای ساکنان بی‌سواد شهرها می‌خواند. اما کاپیتان “کید” بعد از رخ دادن اتفاقاتی، مجبور به کنار گذاشتن این سفرها می‌شود و ماموریتی برای رساندن یک فرد ربوده شده از تگزاس به خانواده‌اش در سن آنتونیو را قبول می‌کند.

فیلم جدید “اخبار دنیا” طبق اعلام قبلی، قرار است در تاریخ  ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰ (۵ دی ۱۳۹۹) به‌طور رسمی اکران شود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم