الیزابت دبیکی نقش “پرنسس دایانا” را در دو فصل پایانی سریال The Crown ایفا خواهد کرد

بعد از تایید ساخت فصل‌های پنجم و ششم سریال تحسین‌شده “تاج” (The Crown)، شبکه نتفلیکس طی خبری حضور بازیگران جدید فصل‌های آتی این سریال را اعلام کرد که طبق آن، “الیزابت دبیکی” (Elizabeth Debicki) سی ساله برای بازی در نقش “پرنسس دایانا” انتخاب شده‌است. پیش از این،‌ انتخاب “جاناتان پرایس” (Jonathan Pryce) نیز برای بازی در نقش شاهزاده فیلیپ در فصل‌های پنجم و ششم این سریال تایید و اعلام شده بود.

“الیزابت دبیکی”، که در اثر جدید “کریستوفر نولان” (Christopher Nolan)، “تنت” (Tenet)، نیز حضور داشته‌است، سابقه  نقش آفرینی در فیلم‌هایی مثل “بیوه‌ها” (Widows)، “نگهبانان کهکشان بخش ۲” (Guardians of the Galaxy Vol. ۲)، “گتسبی بزرگ” (The Great Gatsby) و “داستان” (The Tale) را در کارنامه خود دارد.

سریال “تاج”، داستان زندگی و سلطنت ملکه الیزابت دوم انگلستان را از زمان عروسی وی در سال ۱۹۴۷ تا امروز را روایت می‌کند و ملکه را با تمام نقطه ضعف‌هایی نشان می‌دهد که پشت درهای بسته پنهان مانده‌اند. درباره خانواده سلطنتی همیشه شایعاتی شنیده می‌شد. یکی از شایعات به روابط نامشروع پرنس فیلیپ، همسر ملکه مربوط می‌باشد.

این سریال شایعات را از نگاه ملکه نشان می‌دهد که به عنوان ملکه باید به مسائل زندگی خود نیز بیندیشد. سریال افکار و خواسته‌های درونی او را نشان می‌دهد که برای حفظ جایگاه رهبری کشور باید آنها را نادیده بگیرد.

تاکنون سه فصل از این سریال تولید و پخش شده‌است که فصل سوم آن هم در پاییز ۲۰۱۹ و بعد از دو سال منتشر گردید. مراحل تولید و فیلمبرداری فصل چهارم این سریال نیز همزمان با پخش فصل سوم آغاز شد که انتظار می‌رود تا اواخر امسال بر روی سرویس استریم شبکه نتفلیکس قرار بگیرد.

“پیتر مورگان” (Peter Morgan) سازنده و نویسنده این سریال است. “کلر فوی”، “مت اسمیت”، “وانیسا کربی”، “الیویا کلمن” و “جاش اوکانر” از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم