ساخت فیلم Bad Boys 4 رسما تایید شد

درحالی که قسمت سوم فیلم “پسران بد” از دیروز اکران جهانی خود را آغاز کرده است، کمپانی سونی پیکچرز خیلی زود ساخت قسمت چهارم این فیلم را در دستور کار قرار داده و طبق اخباری که از طرف این کمپانی منتشر شده است، مراحل نگارش این فیلم نیز رسما آغاز شده و نویسنده قسمت سوم این فیلم یعنی “کریس برمنر” وظیفه نوشتن فیلمنامه “پسران بد 4” را بر عهده گرفته است.

همچنین گفته می‌شود که در قسمت بعدی این فیلم نیز شاهد بازگشت “ویل اسمیت” در نقش کاراگاه “مایک لاوری” و “مارتین لارنس” در نقش “مارکوس برنت” خواهیم بود که این خبر هنوز به‌طور رسمی تایید نشده و لیست نهایی بازیگران فیلم منتشر نشده است. همچنین تاکنون کارگردان این پروژه نامشخص است و باید دید آیا شاهد بازگشت “بلال فلاح” (Bilall Fallah) و “عادل ال عربی” (Adil El Arbi) برای کارگردانی “پسران بد 4” خواهیم بود یا نه.

فیلم “پسران بد برای همیشه” (Bad Boys for Life) در افتتاحیه اکرانش تاکنون به 23 میلیون دلار فروش دست پیدا کرده و انتظار می‌رود که این رقم در روزهای آینده به 70 تا 90 میلیون دلار هم افزایش پیدا کند. همچنین این فیلم موفق شد بازخوردهای مثبت و بهتری نسبت به دو قسمت قبلی خود از طرف منتقدان کسب کند که احتما می‌رود یکی از دلایل ساخت قسمت چهارم این مجموعه هم همین باشد.

اولین قسمت از مجموعه فیلم های “پسران بد” (Bad Boys) در سال ۱۹۹۵ میلادی (۱۳۷۴) به کارگردانی “مایکل بِی” (Michael Bay) منتشر شد که مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفت و موفق شد در مجموع ۱۴۱ میلیون دلار فروش داشته باشد.

بعد از بازخورد های مثبتی که این فیلم داشت، سازندگان این فیلم محبوب در سال ۲۰۰۳ (۱۳۸۲) قسمت دوم این فیلم را با عنوان “پسران بد ۲” (Bad Boys II) و با بودجه ای ۱۳۰ میلیون دلاری تولید و منتشر کردند که در مجموع توانست به فروشی ۲۷۳ میلیون دلاری دست پیدا کند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم