تاریخ اکران قسمت چهارم فیلم The Matrix اعلام شد

سرانجام کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران قسمت چهارم فیلم پرطرفدار “ماتریکس” (The Matrix) را اعلام کرد که طبق آن این فیلم قرار است در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) به‌طور رسمی در سینماهای جهان اکران شود.

اما جالب است بدانید که قسمت چهارم فیلم “جان ویک” (John Wick) هم دقیقا در تاریخ فوق اکران خواهد شد و این یعنی در یک روز شاهد اکران دو فیلم مهم و جذاب با بازی “کیانو ریوز” (Keanu Reeves) خواهیم بود!

تاکنون اطلاعاتی از داستان قسمت جدید فیلم “ماتریکس” منتشر نشده است و کمپانی برادران وارنر در حال معرفی بازیگران این فیلم می‌باشد. تا امروز و طبق آخرین اخبار منتشر شده، علاوه بر “کیانو ریوز” و “کری-ان ماس”، “توبی آنوومیر”، “جاناتان گروف”، “یحیی عبدل متین دوم”، “نیل پاتریک هریس” و “جسیکا هنویک” دیگر بازیگرانی هستند که حضورشان در این فیلم تایید شده است.

همچنین “لانا واچوفسکی” وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده خواهد داشت. مجموعه فیلم “ماتریکس” توسط لانا و لیلی واچوفسکی خلق و اولین قسمت آن در سال ۱۹۹۹، ۲۰ سال پیش، منتشر شد. به‌دنبال قسمت اول، دو دنباله دیگر از این فیلم با عنوان “ماتریکس: بارگذاری مجدد” (The Matrix Reloaded) و “انقلاب‌های ماتریکس” (The Matrix Revolutions) ساخته شد و در سال ۲۰۰۳ منتشر گردید.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. عبآس

    آذر 21, 1398

    امیدوارم مثه قسمت‌های قبلی جذاب باشه

    پاسخ