عنوان رسمی قسمت سوم فیلم ترسناک The Conjuring اعلام شد

کمپانی برادران وارنر به‌تازگی با انتشار تصویری عنوان رسمی قسمت سوم فیلم ترسناک “احضار” (The Conjuring) را اعلام کردند. این فیلم که دنباله‌ای بر دو قسمت قبلی مجموعه فیلم‌های “احضار” خواهد بود، قرار است با نام “احضار: شیطان من را وادار به انجام آن کار کرد” (The Conjuring: The Devil Made Me Do It) راهی پرده سینما شود. شما در ادامه می توانید تصویر حاوی نام رسمی این فیلم را مشاهده کنید:

“احضار: شیطان من را وادار به انجام آن کار کرد”، قرار است داستانی دلهره‌آور و درباره ترورها، قتل‌های ترسناک و یک موجود اهریمنی ناشناخته را فاش کند که حتی محققان ماور الطبیعه با تجربه‌ای مثل اد و لورن وارن را نیز شوکه کرده است. این یکی از حساس‌ترین پرونده‌های آن‌ها محسوب می‌شود که با مبارزه برای روح یک پسر جوان کلید می‌خورد و سپس آن‌ها را به نقطه‌ای فراتر از هر مکانی که قبلا دیده بودند، می‌برد؛ تا در زمان و مکانی قرار بگیرند که درون آن برای اولین‌بار در تاریخ ایالات متحده باشد که یک مظنون به قتل به‌عنوان دفاع ادعا می‌کند که تحت کنترل یک نیروی شیطانی بوده است.

“ویرا فارمیگا” (Vera Farmiga) و “پاتریک ویلسون” (Patrick Wilson) از جمله بازیگرانی هستند که مانند دو قسمت قبلی فیلم “احضار”، در قسمت جدید آن نیز حضور خواهند داشت. “دیوید لزلی جانسون” (David Leslie Johnson)، نویسنده قسمت قبلی این فیلم، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم “احضار: شیطان من را وادار به انجام آن کار کرد” را بر عهده داشته و “مایکل چاوز” نیز عهده دار کارگردانی این فیلم بوده است.

فیلم جدید “احضار: شیطان من را وادار به انجام آن کار کرد” در تاریخ ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۱ شهریور ۱۳۹۹) به طور رسمی در سینماهای ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم