سریال انیمیشنی Undone برای فصل دوم تمدید شد

بر اساس جدیدترین اخبار منتشر شده از طرف شبکه آمازون، سریال تحسین شده و پرطرفدار “انجام نشده” (Undone) برای فصل دوم تمدید شده است. فصل اول این سریال در شهریور ماه سال جاری از شبکه آمازون پرایم و در هشت قسمت با درجه سنی بزرگسال (R-rated) منتشر شد و خیلی زود موردتوجه مخاطبان قرار گرفت و نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد.

داستان این سریال درباره دختری به نام آلما (با بازی رزا سلزار) است که بعد از نجات یافتن از یک حادثه رانندگی، متوجه می‌شود دارای قدرت‌های فرابشری شده است و روح پدرش را ملاقات می‌کند. آلما سعی می‌کند با استفاده از این قدرتش راز مرگ پدرش را کشف کرده و سعی کند با سفر کردن در زمان، مانع کشته شدن پدرش شود.

تاکنون جزئیات بیشتری از فصل دوم سریال “انجام نشده” منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که در فصل جدید این سریال شاهد ادامه‌ی اتفاقات و پاسخ دادن به سوالاتی باشیم که در صحنه پایانی فصل اول به نمایش گذاشته شد.

“رافائل باب واکسبرگ”،‌ خالق و نویسنده  سریال “بوجک هورسمن” (BoJack Horseman)، به‌همراه “کیت پردی”، وظیفه ساخت این سریال انیمیشنی بزرگسالانه را بر عهده داشته اند. همچنین وظیفه کارگردانی هر هشت قسمت فصل اول سریال “انجام نشده” بر عهده “هیسکو هالسینگ” بوده است.

علاوه بر رزا سلزار، باب ادنکیرک، آنجلیک کابرال، داوید دیگز و کنستانس ماری از دیگر بازیگران این سریال بوده‌اند که بازگشتشان در فصل دوم هنوز تایید نشده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم