نقش آفرینی رالف فاینز و اما استون در فیلم جدیدی به نام The Menu

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، “الکساندر پین” (Alexander Payne)، کارگردان 58 ساله ی آمریکایی، قصد دارد فیلم جدیدی به نام “منو” (The Menu) را تولید کند که “رالف فاینز” (Ralph Fiennes) و “اما استون” (Emma Stone) به عنوان اولین بازیگران به این فیلم جدید اضافه شده اند.

“رالف فاینز” که بیشتر با بازی در نقش “ولدرمورت” در مجموعه فیلم های “هری پاتر” (Harry Potter) شناخته می شود، در فیلم های دیگر مثل “کتاب خوان” (The Reader)، “کلاغ سفید” (The White Crow)و “دوشس” (The Duchess9) هم به نقش آفرینی پرداخته است.

“اما استون” که در سال 2017 برای بازی در فیلم عاشقانه ی “لالا لند” (La La Land) موفق به کسب جایزه ی اسکار شد، در فیلم های موفق دیگری مثل “سوگولی” (The Favourite)، “مرد عنکبوتی شگفت انگیز” (The Amazing Spider-Man)، “جادو در مهتاب” (Magic in the Moonlight) و “مرد بی منطق” (Irrational Man) حضور داشته و به نقش آفرینی پرداخته است.

داستان فیلم “منو”، که با ژانر هیجان انگیز و ترسناک ساخته خواهد شد، درباره ی زوج جوانی است که به یک جزیره ی دور افتاده سفر می کنند و به یک رستوران پر آوازه و مشهور می روند؛ سرآشپز این رستوران (با بازی “رالف فاینز”) منوی غذایی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که عادی نیست و دردسر هایی برای آنها به وجود می آورد. “اما استون” نیز نقش یکی از زوجین را بازی خواهد کرد.

جزئیات بیشتری از جمله تاریخ اکران و سایر بازیگران این فیلم جدید هنوز منتشر نشده است و باید در آینده منتظر خبر های بیشتری از این پروژه ی جدید باشیم.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم