تایکا وایتیتی هم بازی رایان رینولدز در فیلم جدید Free Guy خواهد بود

بعد از معرفی “رایان رینولدز” (Ryan Reynolds) برای بازی در فیلم کمدی، اکشن و ماجراجویی “پسر آزاد” (Free Guy)، کمپانی فاکس قرن بیستم به تازگی از اضافه شدن “تایکا وایتیتی” (Taika Waititi) به این فیلم جدید خبر داده است.

“وایتیتی” سابقه ی کارگردانی و نقش آفرینی فیلم هایی مثل “ثور: رگنراک” (Thor: Ragnarok)، “آنچه در سایه ها انجام می دهیم” (What We Do in the Shadows)، “شکار انسان های سرگردان” (Hunt for the Wilderpeople) و “پسر” (Boy) را در کارنامه ی خود دارد.

فیلم جدید “پسر آزاد” به کارگردانی “شاون لوی” (Shawn Levy) ساخته خواهد شد. فیلم هایی مثل “پولاد ناب” (Real Steel)، “کارآموزی” (The Internship) و “اینجا شما را ترک می کنم” (This Is Where I Leave You) از جمله آثاری اند که توسط “شاون لوی” ساخته شده اند.
“رایان رینولدز” در این فیلم نقش یک کارمند بانک را بازی می کند که متوجه می شود در واقع در حال زندگی در یک بازی کامپیوتری است و بعد از اتفاقاتی سعی دارد تا از نابودی دنیایی که در آن زندگی می کند جلوگیری کند. “تایکا وایتیتی” هم نقش سازنده ی این بازی را در فیلم “پسر آزاد” بازی خواهد کرد.
فیلم کمدی و ماجراجویی “پسر آزاد” در تاریخ 3 جولای 2020 (13 تیر 1399) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم