نقش آفرینی امیلی بلانت در فیلم جدیدی به نام Not Fade Away

بعد از حضور موفق و دیدنی “امیلی بلانت” (Emily Blunt) در فیلم هایی مثل “بازگشت مری پاپینز” (Mary Poppins Returns) و “یک مکان ساکت” (A Quiet Place) در سال 2018، این بازیگر 36 ساله ی بریتانیایی در حال مذاکره با کمپانی “آناپورنا پیکچرز” (Annapurna Pictures) برای نقش آفرینی در فیلم جدیدی به نام “فراموش نشده” (Not Fade Away) می باشد.

این فیلم بر اساس کتابی به نام “فراموش نشده: زندگی نامه ای از احساسات از دست رفته و بازیافته شده” (Not Fade Away: A Memoir of Senses Lost and Found)، نوشته ی “ربکا الکساندر” (Rebecca Alexander)، ساخته خواهد شد و “لیندزی فرنتینو” (Lindsey Ferrentino) وظیفه ی نوشتن فیلمنامه ی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

داستان این کتاب درباره ی زندگی نویسنده ی آن است که از بدو تولد به یک بیماری ژنتیکی مبتلا است و همین بیماری باعث می شود که او کم کم توانایی هایی مثل بینایی و شنوایی اش را از دست بدهد.

“امیلی بلانت” سابقه ی بازی در فیلم های دیگری مثل “لبه فردا” (Edge of Tomorrow)، “شیطان پرادا می پوشد” (The Devil Wears Prada)، “دختری در قطار” (The Girl on the Train) و فیلم مورد انتظار “گشت و گذار در جنگل” (Jungle Cruise) را در کارنامه ی خود دارد.

“دیوید او. راسل” (David O. Russell) به عنوان تهیه کننده با این پروژه ی جدید همکاری خواهد کرد اما کمپانی “آناپورنا پیکچرز” تا کنون کارگردان و تاریخ دقیق اکران این فیلم را اعلام نکرده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم