عنوان رسمی، تاریخ اکران و پوستر جدیدی از فیلم Maleficent 2 منتشر شد

کمپانی والت دیزنی به تازگی اطلاعات جدیدی از فیلم مورد انتظار “مالیفیسنت ۲” (Maleficent 2) را منتشر کرده است. اول از همه عنوان این فیلم است که به “مالیفیسنت: معشوقه ی شیطان” (Maleficent: Mistress of Evil) تغییر پیدا کرده است و در ادامه تغییر تاریخ اکران این فیلم است که خبر خوشی برای طرفداران این فیلم فانتزی محسوب می شود زیرا که فیلم “مالیفیسنت: معشوقه ی شیطان” به جای اکران در تاریخ 29 می 2020 (9 خرداد 1399)، هشت ماه زودتر و در تاریخ 18 اکتبر 2019 (26 مهر 1398) اکران خواهد شد.

علاوه بر این، کمپانی والت دیزنی پوستر جدیدی از فیلم مورد انتظار “مالیفیسنت: معشوقه ی شیطان” را نیز منتشر کرده است که در ادامه می توانید مشاهده کنید:

قسمت اول این فیلم در سال 2014 به کارگردانی “رابرت اشترمبرگ” (Robert Stromberg) و با بودجه ای 180 میلیون دلاری ساخته شد که در مجموع موفق شد به فروشی 758 میلیون دلاری دست پیدا کند.

قسمت دوم و دنباله ی این فیلم هم به کارگردانی “یواخیم رانینگ” (Joachim Rønning) ساخته شده است. “آنجلینا جولی” (Angelina Jolie)، “ال فانینگ” (Elle Fanning)، “میشل فایفل” (Michelle Pfeiffer) و “اد اسکرین” (Ed Skrein) از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جدید “مالیفیسنت: معشوقه ی شیطان” به ایفای نقش پرداخته اند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم