گی یرمو دل تورو فیلم جدید Zanbato را کارگردانی خواهد کرد

بر اساس جدید ترین اخبار منتشر شده، “گی یرمو دل تورو” (Guillermo del Toro)، کارگردان 54 ساله ی مکزیکی، قرار است فیلم جدیدی به نام “زنباتو” (Zanbato) را با همکاری “جی. جی. آبرامز” (J.J. Abrams) و کمپانی پارامونت پیکچرز تولید کند.

گفتنی است که “گی یرمو دل تورو” برای کارگردانی فیلم “شکل آب” (The Shape of Water) در سال 2018 موفق به دریافت جایزه ی اسکار شد.

فیلم هایی مثل “پسر جهنمی” (Hellboy)، محصول سال 2004، “حاشیه اقیانوس آرام” (Pacific Rim) و “قله ای به رنگ خون” (Crimson Peak) نیز از جمله فیلم هایی هستند که به کارگردانی “گی یرمو دل تورو” ساخته شده اند.

این کارگردان در حال حاضر مشغول ساخت و کارگردانی انیمیشن “پینوکیو” (Pinocchio) برای شبکه ی پر مخاطب نتفلیکس است که قرار است در سال 2020 از این شبکه پخش شود. به گفته ی “دل تورو”، این انیمیشین هنوز در مرحله ی پیش تولید قرار دارد و با این حساب ممکن است فیلمبرداری فیلم جدید “زنباتو” زودتر از انیمیشین “پینوکیو” آغاز شود.

در هر صورت اطلاعات بیشتری از جمله داستان، بازیگران و تاریخ دقیق اکران فیلم “زنباتو” تا کنون از طرف سازندگان این فیلم اعلام نشده است و باید در آینده منتظر خبر های بیشتری از این پروژه ی جدید باشیم.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم