11 اتفاق خنده دار در مراسم های زنده

11 اتفاق خنده دار در مراسم های زنده

معمولاً در هنگام اهدای جوایز مختلف اتفاقات خنده‌دار یا عجیبی رخ می‌دهد. برای مثال در اسکار 2017 اشتباهاً به‌جای فیلم مهتاب، فیلم لالالند به‌عنوان فیلم منتخب معرفی شد و زمانی که عوامل به روی صحنه رفتند متوجه اشتباه رخ‌داده شدند. اما این اشتباهات در همین‌جا ختم نمی‌شود. در اینجا 11 اشتباه صورت گرفته را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. استیو هاروی جایزه دختر شایسته را به فرد دیگری تقدیم کرد

در مسابقه دختر شایسته سال 2015، استیو هاروی (Steve Harvey) اشتباهاً جایزه را بانوی کلمبیا اعطا نمود و زمانی که متوجه اشتباه خود شد آن را پس گرفت و به دختر شایسته فیلیپین اهدا کرد.

  1. لباس جوی فینیگان پاره شد

در مسابقه جوایز تلویزیونی سال 2000، لباس‌ جودی فینیگان (Judy Finnigan) پاره شد و او را شرمسار کرد. طبق گفته خودش بلافاصله پس از پایان مراسم آن لباس را به دور انداخت.

  1. کانیا وست صحبت‌های تیلور سوئیفت را قطع کرد

دشمنی تیلور سوئیفت (Taylor Swift) و کانیا وست (Kanye West) از همین‌جا شروع شد. در جوایز MTV سال 2009 زمانی که تیلور سوئیفت برای دریافت جایزه ویدیوی برتر خواننده زن به روی صحنه رفت، کانیا وست صحبت‌های او را قطع کرد و گفت بیانسه باید جایزه را می‌برد. اما در مراسم سال 20015 تیلور سوئیفت جایزه پیشگام را به کانیا وست تقدیم کرد و به نظر می‌رسید که وست هم از رفتار 6 سال پیش خود پشیمان بود زیرا گفت: “اگر من آن موقع دختر داشتم آیا بر روی صحنه می‌رفتم و میکروفن را از دست کسی می‌گرفتم؟”

  1. لیلی آلن و التون جان در شوخی زیاده روی کردند

در اهدای جوایز مرد سال GQ در سال 2008 زمانی که لیلی آلن (Lily Allen) و التون جان (Elton John) بر سر صحنه بودند باهم شوخی کردند اما به نظر می‌رسید که این شوخی جدی گرفته شده بود. التون تعداد نوشیدنی‌های لیلی را بیان کرد، سپس لیلی گفت “حداقل من 40 سال از تو جوان‌ترم و یک عمر از زندگی‌ام باقی‌مانده”، سپس التون گفت “من هنوز هم می‌توانم اذیتت کنم.”

  1. جارویس کوکر در کنسرت مایکل جکسون مزاحمت ایجاد کرد

اجرای زیبای مایکل جکسون در یکی از کنسرت‌هایش باعث شد که جارویس کوکر با ایجاد حرکاتی در اجرای او مزاحمت ایجاد کند. او بعدها دلیل این کار را این‌گونه عنوان کرد: “تصمیم من اعتراضی علیه مایکل جکسون بود که خود را شبیه مسیح می‌دید. صنعت موسیقی به دلیل قدرت و ثروت مایکل جکسون به او اجازه هرکاری را می‌دهد. مردم هم بااینکه می‌دانند این رفتار درست نیست اما با او همراه می‌شوند و من نمی‌توانستم این را تحمل کنم. این تصمیم آنی به خاطر عصبانیت من بود.”

  1. رانی وود نوشیدنی خود را به روی فردی که به روی صحنه آمد ریخت

در مراسم جوایز بریتانیا، رانی وود (Ronnie Wood ) و تورا بیرچ (Thora Birch) مشغول معرفی بهترین آهنگ بودند که یک دی جی مست به نام براندون بلاک که خیال می‌کرد برنده شده به روی صحنه آمد و پیش از آنکه او را به بیرون هدایت کنند، وود نوشیدنی خود را به سمت او ریخت.

  1. “ادل دازیم”

در اسکار 2014 جان تراولتا ایدینا منزل (Idina Menzel) را اشتباهاً “ادل دازیم” معرفی کرد.

  1. “بیا بالا و جایزه را بگیر فرانک!”

در مراسم سال 1934 معرفی کارگردان فیلم Cavalcade یعنی فرانک لیود (Frank Lloyd) با فرنک کاپرا (Frank Capra) اشتباه گرفته شد و کاپرا تصور کرد برای کارگردانی فیلم Lady for a Day برنده جایزه شده است. او برگشتش به صندلی را “طولانی‌ترین، غم‌انگیزترین و شکننده‌ترین مسیر زندگی‌اش” می‌داند.

  1. اسکار 1974

در مراسم اسکار 1974 زمانی که دیوید نئون مشغول سخنرانی بود رابرت اوپل برهنه از روی سن رد شد و علامت پیروزی نشان داد. نئون با خونسردی گفت: “بسیار خوب، اتفاقی است که رخ داده… اما جالب نیست که انسان فقط با برهنه شدن و نشان دادن کاستی‌هایش به خنده می‌افتد؟”

  1. افتادن جنیفر لارنس

در مراسم اسکار 2013 زمانی که جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) به روی صحنه می‌رفت تا جایزه بهترین بازیگر زن فیلم Silver Linings Playbook را دریافت کند اما در راه بر زمین افتاد. غیر از افتادنش رفتار و واکنش او نسبت به کمک هیو جکمن و برادلی کوپر نیز بی‌شرمانه بود.

  1. اجرای میزبانی جیمز فرانکو و آن هاتاوی در اسکار

در اسکار سال 2011 جیمز فرانکو (James Franco) و آن هاتاوی (Anne Hathaway ) اجرای ضعیفی داشتند. جیمز فرانکو که اجرای بسیار ضعیفی داشت و ان هاتاوی هم تلاش می‌کرد خود را پرانرژی نشان دهد. تینا فی در مراسم گلدن گلوب سال 2013 به شوخی به هاتاوی گفت، “در بینوایان اجرای بسیار خیره‌کننده‌ای داشتی اما از زمان اجرای تو و جیمز فرانکو در اسکار ندیدم که کسی تنهاتر و طردشده‌تر باشد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم