فواید استفاده از مسواک برقی

مسواک‌های برقی به دلیل مزیت‌هایشان بسیار رایج و معروف شده‌اند. با داشتن مسواک برقی دیگر نباید نگران خراب شدن دندان و مشکلات دیگر باشید. در این مقاله برخی از مزیت‌های برتر مسواک برقی را مرور می‌کنیم.

دندان‌هایتان را تمیزتر و سالم‌تر می‌کند

این مسواک دندان‌های شما را تمیزتر و سالم‌تر می‌کند زیرا سر آن به‌گونه‌ای ساخته‌شده که به نقاط غیرقابل‌دسترس دندان و لثه دسترسی پیدا کند و پلاک‌ها و جرم‌های دندان را پاک کند. سر چرخان و دندانه‌های آن فشار و حرکت لازم را دارند تا فضای میان دندان‌ها را تمیز نموده، به فضای داخلی دهان و دندان دسترسی داشته و بقایای غذا، پلاک و آلودگی‌ها را از بین برند. درنتیجه احتمال خراب شدن دندان کاهش می‌یابد.

چرخش زمان‌بندی‌شده

این مسواک‌ها با چرخش‌های برنامه‌ریزی‌شده کمک می‌کنند که فرد همان مقدار زمان لازم که توسط دندان‌پزشک توصیه‌شده است را به مسواک زدن اختصاص دهد. این ویژگی برای والدین کودکان بسیار خوشایند است، زیرا کودکان آن‌ها طبق زمان تنظیم‌شده مسواک می‌زنند. درنتیجه آن دندان کودکان سالم باقی بماند، بدون اینکه لکه‌ای رویان دیده شود. بیشتر افراد بزرگ‌سال هنگام صبح باعجله مسواک زده و زمان کافی را به این کار اختصاص نمی‌دهند، اما این مسواک‌ها باعث می‌شود که با صبر و حوصله به این کار بپردازند.

به مسواک‌های برقی اجازه دهید کارشان را انجام دهند

این مسواک‌ها با کمک انرژی الکتریکی با فشار کافی و در بازه زمانی مناسب دندان‌های ما را سفید و درخشان می‌کنند. بدون استفاده از مسواک برقی ممکن است عجله کنیم و برخی قسمت‌ها را سرسری مسواک بزنیم و یا با فشار مسواک زده و حساسیت ایجاد کنیم، اما وجود مسواک برقی این مشکلات را کاهش می‌دهد.

جلوگیری از التهاب و ورم لثه

استفاده از این نوع مسواک احتمال بروز بیماری‌های لثه را کاهش می‌دهد. این مسواک‌ها به تمام نقاط دهان و دندان دسترسی داشته و ذراتی را که ممکن است باعث بروز حساسیت و بیماری شوند را از بین می‌برند.

بوی نامطبوع را از بین می‌برد

یکی از مشکلات رایج دندان‌ها بوی نامطبوع است که مسواک‌های برقی این مشکل را کاهش می‌دهند. یکی از دلایل بوی بد دهان ذرات غذایی است که لابه‌لای دندان‌ها گیرکرده‌اند. استفاده از این مسواک‌ها بوی بد دهان را از بین می‌برد. بیماری‌های لثه و جرم دندان هم باعث بروز بوی نامطبوع می‌شوند. استفاده از این مسواک‌ها احتمال بروز بیماری‌های لثه را کاهش داده و بوی بد دهان را از بین می‌برد.

این فواید جز فواید و مزیت‌هایی بودند که باید شما را به خرید این مسواک‌ها ترغیب کنند. یک لبخند زیبا باعث می‌شود اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشید.

دلیلتان هرچه که باشد، از سالم نگه‌داشتن دندان‌ها و یا سریع مسواک زدن، به‌هرحال درهرصورت مسواک برقی بهترین انتخاب است. یک مسواک برقی باعث می‌شود تجربه بهتر و لذت‌بخش‌تری در مسواک زدن داشته باشید. برخلاف تصور عموم، برای هر بودجه‌ای مدل خاصی تعبیه‌شده است.

قیمت

قیمت موردنظر شما به این بستگی دارد که هدف شما از خرید این مسواک‌ها چیست. اگر فقط هدفتان این است که کار مسواک زدن را انجام دهد می‌توانید نوع 20 دلاری آن را خریداری کنید. اگر به دنبال مدل حرفه‌ای هستید که یک تجربه عالی در اختیارتان قرار دهد، می‌توانید مدل‌هایی را خریداری کنید که بیش از 150 دلار قیمت دارند.

علاوه بر قیمت مسواک باید قیمت سر آن را هم در نظر بگیرید زیرا باید هر 3 ماه یک‌بار تعویض شود. بله همانند مسواک‌های معمولی، این مسواک هم باید زودبه‌زود تعویض شود تا بهترین نتیجه را کسب کنید.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم