بهترین کشورهای جنوب آسیا برای مسافرت در سال 1396

شاید تصور کنید درباره کشورهای جنوب آسیا همه‌چیز را می‌دانید. این مناطق بسیار موردتوجه گردشگران واقع می‌شود. زیرا آب‌وهوای خوبی دارد، ساکنان آن بسیار مهمان‌نوازند و امکانات رفاهی مناسبی برای مسافرین آماده‌شده است. بنابراین بگذارید در تصمیم‌گیری به شما کمک کنیم.


1. اگر می‌خواهید بهترین غذاها را امتحان کنید، به این کشورها سری بزنید…


# ویتنام

اگر به ویتنام بروید متوجه می‌شوید که اکثر ساکنان هیکل خوبی دارند، بنابراین باید به رژیم غذایی آن‌ها توجه کنید. رژیم غذایی آن‌ها سرشار از سبزیجات و گیاهان دارویی است و غذاهای سرخ‌کرده مصرف نمی‌کنند. برخلاف تصورتان غذاهای آن‌ها بسیار هم خوشمزه است. درواقع غذاهای آن‌ها بسیار معروف است.


# تایلند

اگر غذاهای تند دوست دارید حتماً به تایلند بروید. غذاهای خوشمزه آن‌ها در سراسر جهان معروف است. اگر به تایلند رفتید حتماً غذاهای خیابانی آن‌ها را امتحان کنید. این غذاها قیمت خوبی دارند، خوب پخته‌شده‌اند و بسیار خوشمزه هستند. برای مثال می‌توان برنج سرخ‌شده، پد تایلندی و سالاد پاپایا را نام برد.


# سنگاپور

شاید سنگاپور مقصد گران‌قیمتی باشد اما با خرید از فروشندگان دوره‌گرد می‌توانید در مخارج خود صرفه‌جویی کنید. نه‌تنها توریست‌ها بلکه ساکنان سنگاپور نیز از این فروشندگان خرید می‌کنند. این کشور غذاهای خوشمزه‌ای دارد، مانند: برنج مرغ، خرچنگ فلفل سیاه، میگوهای غلات.


2. اگر می‌خواهید از طبیعت زیبا لذت ببرید، به این مناطق سر بزنید…


# تیمور شرقی

بله رفتن به این کشور چندان آسان نیست. این کشور به‌عنوان یکی از کشورهای جدید فقط از راه هوایی از طریق سنگاپور، اندونزی و استرالیا قابل رفت‌وآمد است. حتی اگر می‌خواهید معماری پرتغالی را ببینید می‌توانید به این کشور سفر کنید. آن‌ها حتی مانند ساکنان ریو، مجسمه مخصوص خود را دارند. علاوه بر این جاذبه‌ها، این کشور مقاصد غواصی زیبایی هم دارد.


# برونئی

نام کامل این کشور برونئی دارالسلام، به معنای “سرزمین صلح” است. شاید در پایتخت این کشور یعنی بندر سری بگاوان تعجب کنید و تصور کنید تنها توریست این کشور هستید. اما این کشور منابع نفت بی‌شماری دارد و یکی از کشورهای ثروتمند به شمار می‌رود. به روستای پرآب این کشور یعنی کمپونگ آیر یا جنگل‌های بارانی اولو تمبورونگ بروید. حیات‌وحش زیبای آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد.


3. اگر می‌خواهید از معابد زیبا دیدن کنید…


# کامبوج

مجموعه معابد انگکور وات به‌اندازه کل آسیای جنوبی ارزشمند و دیدنی است. طلوع صبح در این معابد بسیار زیبا و دل‌انگیز است. علاوه بر این معابد، در جای‌جای این کشور معابد و مناطق دیدنی زیادی وجود دارد که پر از توریست‌های مختلف است.


# میانمار

اگر تابه‌حال نام باگان را نشنیده‌اید، پس همین حالا آن را در گوگل جستجو کنید. شاید پس از جستجو بخواهید به این کشور سفر کنید و از معابد زیبای آن، که هرکدام فلسفه خود را دارند، دیدن کنید. سفر هوایی با بالون مناظر زیبایی را در برابر دیدگانتان قرار می‌دهد. باگان یکی از مناطق زیبای جنوب آسیا به شمار می‌رود.


4. اگر می‌خواهید در سواحل زیبا استراحت کنید، به این کشورها سفر کنید…


# فیلیپین

این کشور بیش از 7000 جزیره دارد، بنابراین همیشه ساحلی برای استراحت وجود خواهد داشت. با کمی تحقیق متوجه خواهید شد که جزایر فیلیپین دهمین مقصد برتر جهان محسوب می‌شوند.

هرچقدر هم که توریست‌های زیادی به این جزایر سفر کنند، بازهم جا برای شما وجود خواهد داشت. از بسیاری از کشورها می‌توان به‌آسانی به این کشور سفر کرد و ویزای آن‌هم هزینه زیادی ندارد. همچنین می‌توانید از تایلند به این کشور سفر کنید.


# اندونزی

این کشور بزرگ‌ترین مجمع‌الجزایر جهان را داراست، بنابراین تعجبی ندارد که در این کشور سواحل بی‌شماری وجود دارد. یکی از جزایر معروف بالی است که به دلیل موج‌های بزرگ و شب‌های زیبایش معروف و شلوغ است. اگر این جزیره توجهتان را جلب نمی‌کند می‌توانید به جزایر کاریمونجوا یا گیلی بروید.


5. اگر می‌خواهید از دیدنی‌های زیبا لذت ببرید، به این مناطق سفر کنید…


# مالزی

آیا می‌خواهید اورانگوتان را در طبیعت ببینید؟ در آن صورت باید به مالزی بروید. حیات‌وحش این کشور را به 17 مین کشور برتر ازلحاظ تنوع زیستی تبدیل نموده است. علاوه براین در این کشور جزایر زیبا، مزارع چای و معماری سنتی و مدرن وجود دارد.


# لائوس

لائوس یکی از برترین قطب‌های گردشگری است. در مرکز وینتین معماری زیبایی خواهید دید، مانند: معبد بودائی طلاکوب That Luang، بنای تاریخی Patuxai Victory و طاق de Triomphe’s. اگر به Luang Prabang بروید، از معماری فرانسوی، معابد زیبا و طبیعت بکر آن لذت خواهید برد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم