تاریخ اکران فیلم Captain Marvel ۲ مشخص شد

زمستان گذشته بود که کمپانی مارول ساخت قسمت دوم و دنباله فیلم ابرقهرمانی “کاپیتان مارول” ( Captain Marvel) را رسما تایید کرد و از بازگشت بری لارسون برای بازی در نقش کارول دانورز خبر داد. شب گذشته و در رویداد Disney’s investor تاریخ رسمی اکران این فیلم اعلام شد که طی آن این فیلم برای اکران در تاریخ 11 نوامبر 2022 (20 آبان 1401) برنامه‌ریزی شده‌است.

این کمپانی “مگان مک‌دانل” (Megan McDonnell) را به عنوان نویسنده این فیلم معرفی و استخدام کرده است و گفته می‌شود کارگردان قسمت اول این فیلم یعنی “آنابودن” و “رایان فلک” گزینه‌های انتخابی مارول برای کارگردانی “کاپیتان مارول ۲” نمی‌باشند و این کمپانی به دنبال استخدام یک کارگردان زن برای ساخت این فیلم است که به دنبال این موضوع، مارول درحال مذاکره با “نینا داکوستا” (Nia DaCosta)، کارگردان فیلم موردانتظار “کندی‌من” (Candyman)، برای کارگردانی فیلم “کاپیتان مارول ۲” می‌باشد.

در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم “کاپیتان مارول ۲” در دسترس نیست، اما برخلاف قسمت اول که در دهه ۹۰ میلادی جریان داشت، دنباله فیلم “کاپیتان مارول” قرار است در زمان حال جریان داشته باشد و بار دیگر تمرکز آن روی داستان کارول دانورز خواهد بود.

قسمت اول فیلم “کاپیتان مارول” اسفند ماه ۹۷ با درجه سنی PG-۱۳ روی پرده سینما رفت و موفق شد بیش از ۱.۱۲۸ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل فروش بیش از ۴۲۶.۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۷۰۱.۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان بوده است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم