کریس ایوانز به جمع ستارگان فیلم Don’t Look Up به کارگردانی آدام مک‌کی پیوست

بعد از اضافه شدن ستارگان بزرگ و مشهور هالیوود به فیلم جدید “آدام مک‌کی” (Adam McKay)، کاگردان برنده اسکار، به اسم “به بالا نگاه نکن” (Don’t Look Up)، حالا شبکه نتفلیکس از اضافه شدن “کریس ایوانز” (Chris Evans)، بازیگر پرطرفدار دنیای سینمایی مارول، به این پروژه خبر داده‌است.

این دومین پروژه درحال ساخت ایوانز با شبکه نتفلیکس بعد از پیوستن او به فیلم اکشن “مرد خاکستری” (The Gray Man) به کارگردانی برادران روسو می‌باشد. فیلم جدید “به بالا نگاه نکن” اثری علمی-تخیلی و هیجان‌انگیز است که ستارگان بزرگی مثل  جنیفر لارنس، لئوناردو دی کاپریو، مریل استریپ، کیت بلانشت، تیموتی شالامی، جونا هیل، هیمش پاتل، آریانا گرانده، متیو پری و راب مورگان تاکنون به فهرست بازیگران رسمی آن اضافه شده‌اند.

“آدام مک کی” علاوه بر کارگردانی، وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم را هم برعهده خواهد داشت و به گفته‌ی او “به بالا نگاه نکن” فیلمی مهیج و داستان آن درباره دو ستاره‌شناس است که متوجه می‌شوند شهاب سنگی تا شش ماه آینده به زمین برخورد خواهد کرد و باید با برگزاری تور رسانه‌ای بشریت را از این خطر آگاه کنند. این کارگردان ۵۱ ساله کارگردانی آثار موفقی مثل “رکورد بزرگ” (The Big Short) و “معاون” (Vice) را در کارنامه خود دارد که هردوی آنها نامزد دریافت جایزه اسکار هم شده‌اند.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم