معرفی 18 نسخه کمیکی از شخصیت ثور، از جوان‌ترین تا قدرتمندترین

“هرکسی که این چکش را در دست بگیرد، چه مرد باشد و چه زن، قدرت ثور را به دست خواهد آورد.” این جمله ای است که روی میولنیر، سلاح افسانه ای خدای قدرتمند رعد، حک شده است. اما چنان که قبلا دیده ایم، در دست گرفتن چکش تنها چیزی نیست که کسی را به ثور تبدیل می کند. هرکسی، از ویژن در اونجرز گرفته تا کاپیتان آمریکا و حتی دختر سنجابی هم می توانند میولنیر را بلند کنند.

پس اگر ثور شدن فقط به چکش بستگی ندارد، چه چیزی کسی را ثور می کند؟ مشخص است که بیش از یک نفر لیاقت ثور بودن را دارند و تعدادشان از شخصیت “اودینسون” (Odinson از القاب ثور و به معنی پسر اودین) که در کتاب های کمیک و فیلم ها دیدیم بیشتر است. از آنجایی که “هلا” چکش را در فیلم “ثور: راگناروک” (Thor: Ragnarok) خراب کرد، ما دیدیم که ثور بودن بدون چکش چگونه است. در این مقاله به بررسی کاراکتر هایی خواهیم پرداخت که لیاقت، قدرت و توانایی های ثور را دارند و آن ها را از ضعیف ترین به قوی ترین رتبه بندی می کنیم تا یک بار برای همیشه نشان دهیم که بزرگترین و قوی ترین ورژن ثور کیست. پس با پروشات همراه باشید.


18. ثور جوان – YOUNG THOR

“اودینسونی” که ما می شناسیم و دوستش داریم همیشه لایق در دست گرفتن چکش نبوده است، چنین مسئولیت پذیری خداگونه ای باید به سختی به دست آورده شود. کسی که به عنوان ثور می شناسیم، در دوران جوانی اش پسر کله شق، متکبر و بدرفتاری بود که از راه های سختی یاد گرفت که خدا بودن چگونه است.

در جلدهای اول مجموعه ی “ثور: خدای رعد” به قلم “جیسون آرون” و “اسد ریبیک”، ثور جوان را پیش از اینکه لایق ثور بودن شود، در نبرد گور خدا کش (Gorr The God Butcher)، جایی که ورژن های گذشته، حال و آینده ی خدای طوفان کنار هم قرار میگیرند، میبینم. در حالی که ثور جوان ضعیف ترین ورژن ثور است، ویژگی های اصلی خدای رعد را داراست و آن ها را به نمایش می گذارد.


17. ثور بی لیاقت – UNWORTHY THOR

در داستان های مارول شاهد زمانی قبل از اینکه ثور لایق ثور بودن باشد تا زمانی که ارزش او از او گرفته شد هستیم. در داستان گناه اصلی (Original Sin) “نیک فیوری” یک راز را با ثور در میان گذاشت و با فهمیدن این راز، “اودینسون” خودش را برای بلند کردن چکش میولنیر، بی لیاقت احساس کرد.

نزدیک به سه سال طول می کشد تا بفهمیم چه چیزی به “اودینسون” گفته اند که باعث شده احساس کند لایق ثور بودن نیست ولی بعد از آن او خودش را کاملا پیدا می کند و مشغول پیدا کردن چیزهایی که به آن ها باور دارد می شود. این ورژن از ثور از یک چکش ازگاردی به نام “یارن بی یورن” (Jarnbjorn) استفاده می کند و شخصیت ترسناکی است؛ اما هنوز به پای قوی ترین ثور نمی رسد.


16. ثور: قورباغه ی رعد – THROG: FROG OF THUNDER

بله درست است یک ورژن از قورباغه ای که قدرت های ثور را داراست وجود دارد. اولین بار در کتاب “والت سیمنسون” خدای رعد به یک قورباغه تبدیل می شود و به نیروهای “پادل گالپ” و پادشاه “گلاگ ورت” در جنگ علیه موش ها می پیوندد. بله چنین چیزی اتفاق افتاده است.

در کتاب “لاکجاو و حیوانات خانگی انتقامجو” (Lockjaw and the Pet Avengers)، این ماجرا ادامه پیدا می کند و مشخص می شود پادل گالپ در واقع انسانی به نام “سیمون والترسون” بوده است که با جادوی یک جادوگر به یک قورباغه تبدیل شده است. بعد از آن او یک میولنیر نقره ای پیدا می کند و به “ثراگ: قورباغه رعد” تبدیل می شود. سپس به لاکجاو و باقی حیوانات خانگی انتقامجو به مبارزه برای پس گرفتن تمام سنگ های بی نهایت می پیوندد. ورژن قوباغه ثور در لیست ما در مقام بالاتری قرار نمی گیرد چون هرچه باشد او یک قورباغه است اما یک قورباغه توانا خیلی بهتر از یک “اودینسون” نا لایق است.


15. نورول قرمز – RED NORVELL

“راجر نورول” که دوست هایش “رد” صدایش می کردند، یکی از اعضای گروه فیلم سازی بود که تلاش می کردند داستان واقعی ازگاردی ها را بازگو کنند ولی ثور از آن ها دوری می کرد و لوکی برای کمک کردن به آن ها پیش قدم شد. البته همگی میدانیم که وقتی لوکی وارد کار می شود اتفاقات غیرمنتظره ای رخ خواهد داد! “رد” به عنوان دستیار لوکی به صورت قاچاقی وارد ازگارد می شود و “هلا” برای آوردن رگنراک برنامه ریزی می کند اما زمانی که “رد” در ازگارد حضور دارد، توسط لیدی سیف اغوا می شود.

با توجه به این اتفاقات، لوکی “رد” را به سفری می فرستد که توانایی های ثور را کسب کند و سیف را عاشق خود کند. اودین از افکار پسر خوانده ی خود آگاه بود و می خواست کسی دیگر را هم برای به دست آوردن توانایی های ثور ترغیب کند تا اگر اودینسون همانطور که پیش بینی شده بود در نبرد رگنراک شکست خورد، دست خالی نماند. این اتفاقات باعث شدند که “رد نورول” برای مدت کوتاهی دومین خدای رعد شود.


14. رگنراک – RAGNAROK

ثور در اولین جنگ داخلی ابر انسان ها حضور نداشت. “اودینسون” در حالی که مشغول چرخه ی مرگ رگنراک ازگارد بود، در زمان امضای تفاهم نامه ابر انسان ها هم حضور نداشت و نتوانست از هیچ گروهی طرفداری کند. “رید ریچاردز” و “تونی استارک” نمی توانستند تحمل کنند که چیز کوچکی مثل مرگ سد راه شان شود!

آقای شگفت انگیز و آیرون من با ساختن یک کلون از ثور توانستند خدای رعد ساخته شده توسط خودشان را به جنگ بفرستند. بعدها این بدل رگنراک یا کلور (کلون ثور) توانست رعد و برقی را تولید کند که موفقیت آمیز بود و تقریبا به قدرت رعد و برق اصلی بود؛ به حدی که توانست قهرمانی به نام گولیاث که ابعاد غول آسا داشت را بکشد. بعدها مشخص شد که این کلون توسط یک اسکرال (نوعی نژاد فضایی که می توانند تغییر شکل دهند) که خودش را به جای هنک پیم جا زده بود ساخته شده بود و به همین دلیل تمایل به کشت و کشتار داشت.


13. ثور 2099 – THOR 2099

در دنیای سال 2099 مارول، برای ثور کلیسایی به وجود آمده و در نوا یورک “سسیل مک آدامز” روحانی ای است که مذهب ثوریتس را تبلیغ می کند. “مک آدامز” که فکر میکند میتواند قهرمان باورهای مذهبی خودش باشد پیشنهاد آواتار سردسته گروه شیطانی آلچماکس را می پذیرد و ثور جدید می شود و به آواتار در مبارزه با موج جدید قهرمان هایی که در شهر می جنگند کمک می کند.

ثور 2099 که با قدرت های خداگونه ای که از چکشی مانند میولنیر گرفته است با گروه تازه تشکیل شده ی مردان ایکس و ورژن 2099 گروه دوم مبارزه می کند. در یکی از مبارزه ها اسپایدر من میولنیر را که منبع اصلی قدرت “مک آدامز” بود به نقطه ی دوری پرتاب می کند. “مک آدامز” که نمی توانست به راحتی از قدرت ثور دست بکشد، به دنبال چکش می رود و در میان شهر والهالا گرفتار می شود. شهر در یک انفجار خراب شده و ثور 2099 نیز کشته می شود.


12. دارگو کتور – DARGO KTOR

در سال 2587 دنیا خراب شده و نیروهای ظالمی بر بازمانده های دنیا حکومت می کنند. گروهی از طغیان گران و عبادت کنندگان ثور، چکش جادویی میولنیر را در یک غار پیدا کرده و وارد مبارزه می شوند.

یکی از طغیان گران به نام “دارگو کتور” چکش را در دست می گیرد و تبدیل به ثور جدید خدای رعد می شود و با  لوکی، که با نیروهای ظالم همدست شده است، مبارزه می کند. میولنیر در ابتدا از دارگو پیروی نمی کرد. وقتی در نهایت “دارگو”، لوکی را شکست می دهد و نیروهای ظالم را سرنگون می کند، از میولنیر برای باز کردن یک دروازه استفاده می کند و چکش را برای پیدا کردن صاحب اصلی اش در آن دروازه می اندازد.


11. ثور نهایی – ULTIMATE THOR

مانند بقیه ی جهان های نهایی، ثور 1610 دنیای مارول هم از بقیه ی 616 همتای خود تاریک تر و پیچیده تر است. در این دنیا ثورلیف گولمن که یک  فعال سیاسی و آنارشیست اجتماعی است ادعا می کند که همان ثور خدای رعد است که پس از مرگ به این دنیا بازگشته و بعد از یک سال که در یک مرکز روانی بستری بوده دوباره به زندگی عادی بازگشته است.

در ابتدا خیلی ها به این ادعا بدبین بودند اما او ثابت کرد که خود ثور است. او در ابتدا پیشنهاد “نیک فیوری” برای پیوستن به آلتیمتس (Ultimates) را رد کرد زیرا به نظر او این ورژن از اونجرز بیش از حد مانند ارتش شده بود. او با شرط افزایش کمک های رییس جمهور به کشور های خارجی، حاضر به همکاری با آن گروه می شود. او از ثور 616 ضعیف تر است و نیروهایش آسیب پذیرتر هستند. مگنتو حتی یک بار میولنیر را میدزدد و برای رخداد اولتیماتوم از آن استفاده می کند.


10. تاندر استرایک – THUNDERSTRIKE

“تاندر استرایک” اسمی بود که “اریک مسترسون” روی خود گذاشت اما خود او برای مدتی، مانند “دونالد بلیک” در کمیک های ثور، بدنی مشترک با ثور داشت. “اریک” به عنوان یکی از شخصیت های کمکی در کمیک های ثور معرفی شد تا زمانی که به دست “مونگاس” تقریبا به قتل رسید و “اودین” برای نجات دادن زندگی اش او را با خدای رعد ترکیب کرد.

جدا کردن اریک از اودینسون موضوع داستان های زیادی بود تا اینکه میولنیر و توانایی های ثور مانندی در زمان تبعید اودینسون به اریک داده شد. او زمان کمی ثور بود ولی توسط انچنترس برای حمله به سیف تحریک شد که باعث عصبانی شدن ثور و مبارزه با اریک برای به دست آوردن دوباره ی قدرت هایش شد. بعد از اینکه معلوم شد که او تحریک شده بوده، اودین نام و هویت تاندر استرایک را به او داد که نوعی ورژن ضعیف تر از خدای رعد بود.


9. وار ثور – WAR THOR

جدیدترین ثور در این لیست، وار ثور یا همان ثور نهایی جدید نتیجه اختلاف و درگیری در ازگارد و میدگارد است.  وار ثور با در دست داشتن چکش ثور نهایی واقعی ( میولنیر از شکافی در سیکرت وار 2015 به اینجا رسیده بود) به Volstagg تبدیل شد که یکی از همدستان خدای طوفان و از اعضای سابق سه مبارز بود.

در دورانی که جنگ در دنیا در حال پیشرفت بود، ولستاگ که یکی از سناتور های ازگارد بود با تعدادی از بچه های مهاجر از قلمرو ای به نام الف‌هایم (Alfheim) روی سوارت‌الف‌هایم (Svartalfheim) کار می کرد. اما وقتی جنگ شروع شد همه ی بچه های مهاجر کشته شدند و ولستاگ که در سوگ آن ها نشسته بود میولنیر نهایی را به دست گرفت و خود را ثور نامید. زمان نشان می دهد که آیا او لایق ثور بودن هست یا اینکه ناراحتی و سوگ اش او را منحرف می کند.


8. ثور طوفان – STORM THOR

در حالی که خدای دوم در سیاره ی تازه تاسیس بتل ورلد حکومت می کرد، برای برقراری حکومت جدید خود به دنبال ارتشی بود و چه کسی بهتر از خدای رعد؟ در نتیجه گروه ثور ساخته شد.

بهترین شخصیت ها و توانایی های ثور برای ساختن گروه ثور از تعداد بی نهایتی دنیا جمع آوری شد و ثور طوفان هم در میان آن ها بود. او ترکیب عالی ای از خدای رعد و یکی از ساکنان دنیای مردان ایکس به نام اورورو مونرو بود. اورورو که از اهالی زمین 904 بود و قدرتش را با استفاده از چکشی به نام استورم برینگر به دست آورده بود، به عنوان یکی از متحدان ازگارد مبارزه می کرد و بعد از آن به گروه ثور پیوست.


7. بتا ری بیل – BETA RAY BILL

یکی دیگر از ساخته های “والت سیمونز”، “بتا ری بیل” بود که در سال 1983 در شماره 337 ثور معرفی شد. او در ابتدا یک ضد قهرمان و دشمن ثور بود. او در یک مبارزه موفق می شود ثور را به انسانی به نام “دونالد بلیک” تبدیل کند و قدرت های ثور را از او بدزدد و مال خود کند.

این اولین بار بود که کسی توانست در دنیای مارول قدرت های ثور را بدزدد. اودین ادعا کرد که بیل و اودینسون تا پای جان برای به دست آوردن قدرت های ثور مبارزه خواهند کرد. بیل مبارزه را برد ولی از جان اودینسون گذشت و او را حریف بسیار قابلی می دانست. اودین چکشی به نام استورم برینگر برای بیل ساخت و از آن پس بیل متحدی وفادار به ثور شد.


6. ثور جین فاستر – JANE FOSTER THOR

“دونالد بلیک “و ثور هر دو به “جین فاستر” علاقه داشتند و این شخصیت در هر دو فیلم “ثور” (محصول سال 2011) و “ثور: دنیای تاریک” با بازی ناتالی پورتمن نیز حضور داشت. جین فاستر از سال 2014 و پس از اینکه اودینسون در حادثه ی اورجینال سین برای ثور بودن نالایق شناخته شد، عضو گروه ثور شده است.

“جین فاستر” در حال حاضر در دو نبرد کاملا متفاوت در حال مبارزه است. او به عنوان ثور حتی بیشتر از اودینسون کنترل میولنیر را در دست دارد و نه تنها با او مساوی بلکه از او بهتر است. شخصیت انسانی او اما در حال مبارزه با بیماری سرطان است و تبدیل شدن او به الهه ی طوفان بیماری اش را بدتر هم کرده است. با این حال او تصمیم گرفت که کنترل چکش را در دست بگیرد و حتی به یکی از اعضای کنونی اونجرز هم تبدیل شده است و با ملکیث در جنگ قلمرو ها در حال مبارزه است.


5. ثور اودینسون – THOR ODINSON

نسخه اصلی ثور، پسر واقعی اودین، برادر لوکی، خدای طوفان، مایتی ثور! بعد از شماره ی 83 کمیک “سفری به اسرار” که در سال 1962 منتشر شد ثور اودینسون کنترل میولنیر را دست گرفته و در خانه ی خود ازگارد و خانه ی دیگر خود میدگارد یا همان زمین در حال مبارزه است. او هم در دنیای کمیک ها و هم در دنیای سینمایی مارول یکی از انتقامجویان است و یکی از بهترین شخصیت هایی است که دنیای مارول ساخته.

اخیرا او شانس خوبی نداشته ولی بازگشت دوباره ی او به دنیای داستانی مارول دور از انتظار نیست. در فیلم “ثور : رگنراک” او موفق شد محبوبیت خود را باز یابد و باز در صدر لیست قرار بگیرد. به هر حال چه ثوری از خود ثور قوی تر است؟


4. کینگ ثور پیر – OLD KING THOR

کینگ ثور پیر (Old King Thor) قطعا یکی از قوی ترین نسخه‌های ثور است که میلیون‌ها سال عمر کرده تا بتواند از حداکثر قدرت خود استفاده کند. معمولا نیروی کینگ ثور پیر را همتراز نیروی اودین می دانند. نجات یافتن از مرگ ازگارد، مرگ دیگر خدایان و زمین و آسمان، ایستادن در مقابل گالاکتوس، کشتن “گور قصاب خدایان” گوشه ای از کارهایی است که او انجام داده. کینگ ثور توانست روی تخت سلطنت ازگارد بنشیند و خدایی فراتر از خدایان دیگر شود.

او یکی از چشم ها و یکی از دست های خود را از دست داده است و چشم بند می زند و دست مصنوعی دارد. او در “ثور: خدای رعد” معرفی شد و همه ی توانایی های کینگ ثور، ثور جوان و ثور اودینسون را برای شکست دادن قصاب خدایان با هم ترکیب کرد و بعد از شکست دادنش، شمشیر گور (با نام All-Black the Necrosword) را برای خودش برداشت تا قدرتش حتی بیشتر هم شود. کینگ ثور پیر واقعا یکی از قدرتمندترین نسخه‌های ثور است.


3. کینگ ثور پیر فینیکس – Old King Phoenix Thor

این نسخه از ثور در واقع ترکیب کینگ ثور پیر با نیروی فینیکس است. نیروی فینیکس در جریان نابودی دنیاها و در نبردی که کینگ ثور پیر با ولورین فینیکس (Old Man Phoenix) داشت به ثور رسید. نبرد این دو خدا بر تمام هستی لرزه انداخت و در انتها کینگ ثور پیر توانست ولورین فینیکس را که دوست قدیمی‌اش بود شکست دهد و نیروی او را تصاحب کند. قدرت فیزیکی و شدت حمله کینگ ثور پیر فینیکس بسیار خارق العاده است، اما سایر ویژگی‌های او مانند کینگ ثور پیر است که باعث می‌شود کینگ ثور پیر فینیکس نتواند در مبارزه به پای رون کینگ ثور افسانه ای برسد.


2. رون کینگ ثور – Rune King Thor

رون کینگ ثور در حال حاضر با اختلاف قدرتمندترین نسخه از ثور است که توانایی‌های بی حد و مرزی دارد. او از همه چیز گذشته و حال آگاه است، می‌تواند آینده را طبق خواسته خود شکل دهد و خرد بی پایان دارد، رون کینگ ثور مرگ را شکست داده و توانسته درخت زندگی را از بین ببرد تا مردمش را نجات دهد، او در اولین روز بدست آوردن قدرتش تمام 9 عالم را نابود کرد، در حالیکه کینگ ثور پیر تنها می‌تواند کهکشان ها را نابود کند. رون کینگ ثور از قدرتمندترین موجودات جهان مارول است. شاید فکر کنید که رقیبی برای رون کینگ ثور وجود ندارد، پس بهتر است آیتم بعدی را مطالعه کنید!


1. نکرو ثور – Necro Thor

پادشاه شکست ناپذیر دنیاها! نکرو ثور از نسخه های کمتر شناخته شده ثور است که در کمیک ها معرفی شده. او با بدست آوردن شمشیر نکرو (All-Black the Necrosword) که در آیتم شماره 4 اشاره شد، توانست به قدرتمندترین نسخه ثور تبدیل شود (حتی قدرتمندتر از رون کینگ ثور) و گالاکتوس را شکست دهد. شمشیر نکرو که از القاب آن می توان به بُرنده دنیاها (The Slicer of Worlds)، بُرنده خدایان (The Godslayer) و سلاح سیمبیوت اشاره کرد، قدرتمندترین سلاح در تمام دنیای مارول است که توسط خدای سیمبیوت‌ها به نام نال (به انگلیسی Knull) ساخته شد. نال به قدری قدرتمند بود که توانست تنها با یک دست لشگری از خدایان را نابود کند. نال برای ساخت این شمشیر از قدرت های پلید تاریکی استفاده کرد و شمشیر نکرو در واقع مظهر قدرت دنیای تاریک در قالب یک شمشیر است. این شمشیر از جنس “تاریکی زنده” و در کوره ای از “آتش یک خدای در حال مرگ” ساخته شد. دارنده این شمشیر تنها با یک ضربه آن میتواند تمام یک دنیا را نابود کند. این شمشیر زنده است و خودش صاحبش را انتخاب می‌کند، خدایان بسیار زیادی را کشته و نکته جالب در مورد شمشیر نکرو این است که با کشتن هر خدا، قدرت شمشیر به اندازه قدرت آن خدا افزایش میابد! آیا می توانید تصویر کنید که نکرو ثور با این شمشیر چه قدرت هولناکی دارد؟!

نتیجه مبارزه بین رون کینگ ثور و نکرو ثور نامشخص است زیرا هر دو قدرت دخالت در آینده را دارند. به همین خاطر نکرو ثور به دلیل داشتن قدرتمندترین سلاح در تمام دنیای مارول در رتبه 1 این لیست جای گرفته است.


امیدواریم از مطالعه ی این مقاله لذت برده باشید، شما کدام نسخه ثور را قدرتمندتر از بقیه می دانید؟ منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (92)

بستن فرم

  1. Thor

    فروردین 18, 1400

    من فقط با این مشکل دارم که چرا هر کی میاد میتونه چکش ثور و بلند کنه ؟
    تو اساطیر اسکاندیناوی اصلا همچین چیزی نداریم …
    قدرت های پتک ثور زمانی نشون میدن که توی دست خود ثور باشن نه هیچ کس دیگه …ولی انتقام جویان اومده هرکی و پیدا میکنه چکش ثور و بلند کنه و مردم هم جوگیر بشن …

    پاسخ

  2. ثور

    اسفند 17, 1399

    RKT تونست ۷ تا بیاندر را بکشد که یکی از بیاندر ها برای تفریح دادگاه زندگی را کشت!!!! میدونید این یعنی چه؟یعنی رون کینگ ثور از دادگاه زندگی قویتره و قدرت چهار دنیای مارول است.پس هیچوقت هیچ کسی(به جز فالکرام،پروتژ و والای همگان) را با RKTمقایسه نکنید
    و یک سوال دیگه:نکرو ثور میتونه آینده رو تغییر بده!!!!قدرت نکرو ثور فقط در یک کمیک اون هم سر گور بیچاره خالی شد،پس کینگ ثور پیر فونیکس را بالاتر از نکرو ثور قرار بدهید

    پاسخ

    • A.g در پاسخ به ثور

      اسفند 17, 1399

      چی میگی سایه نشینان بالا ثابت نشده بیاندرن بعدشم دو تا بیاندر دادگاه رو کشتن اگه سایه نشینان بالا بیاندر هم باشن ضعیف شدن و اون هفت تا حریف یکی از اونایی که دادگاه رو کشتن نمیشن
      بعدشم خود بیاندر و پروردگار دووم خیلی از رون کینگ ثور قوی ترن پروردگار دووم حریف کل نژاد بیاندر هاست

      پاسخ

    • تحلیل گر در پاسخ به ثور

      اسفند 17, 1399

      حرفت اشتباهه چون اینکه سایه نشینان بالا بیاندرز باشن فقط یه تئوریه و ممکنه اشتباه باشه!!! همچنین یه بیاندر برای کشتن دادگاه زندگی نرفت و 4 یا3تا بیاندر دادگاه زندگی رو کشتن!!! بعدشم اگر این تئوری درست باشه رون کینگ ثور در مارول از پایینتر از همگان، فالکرام و والای همگان ضعیفتره ولی خب تو دیسی از افراد بیشتری ضعیفتره!!!! نکروثور هم گالاکتوس در نهایت قدرتو شکست داده ولی بنظر من تو نسخه های ثور بعد رون کینگ ثور و کینگ ثور پیر فونیکس و کازمیک کینگ ثور رتبه ی4 رو داره!!

      پاسخ

    • Maker در پاسخ به ثور

      اسفند 17, 1399

      شما چقدر با اطلاعاتی
      اولا اون ۶ تا بوده نه ۷ تا
      دوما سه تا بیاندرز برای کشتن دادگاه زندگی رفتند و دوتاشون دادگاه رو زدند
      یعنی چی ؟
      پروتز که دادگاه زندگی رو شکست داد فالکرام هم که جک کربی هست
      والای همگان ؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 شما با این سخنان گوهربار دانش و اطلاعات خود را به همگی ما نشان دادی

      پاسخ

      • دکتر منهتن در پاسخ به Maker

        اسفند 17, 1399

        درسته حرفتون اما فالکرام جک کربی نیست

        پاسخ

        • Maker در پاسخ به دکتر منهتن

          اسفند 18, 1399

          marvel.fandom.com/wiki/Fulcrum_(Earth-616)
          به این لینک مراجعه کنید جک کربی هست نقض نمی تونی بکنی

          پاسخ

          • دکتر منهتن در پاسخ به Maker

            اسفند 20, 1399

            فالکرام درحد شیطان وحشی عظیمه کمی ضعیفتر بله جک کربی شاید باشه اما از شیطان وحشی عظیم ضعیفتره

            پاسخ

            • Maker در پاسخ به دکتر منهتن

              اسفند 24, 1399

              چقدر تعصب آخه فالکرام از پرزنس هم قویتره چه برسه به اون شیطان وحشی عظیم که نمی دونه لوسیفر رو هم بزنه

              پاسخ

              • A.g در پاسخ به Maker

                اسفند 24, 1399

                از پرزنس 😂😂😂
                حتی والای همگان هم در حد پرزنس نیست چه برسه به فالکرام

                پاسخ

                • Maker در پاسخ به A.g

                  اسفند 24, 1399

                  چی میگی ؟ خود والای همگان هم از پرزنس قوی تر هست

                  پاسخ

                  • تحلیل گر در پاسخ به Maker

                    اسفند 24, 1399

                    😂😂😂😂جوک و مطلب خنده داری بود!!

                    پاسخ

                  • دکتر منهتن در پاسخ به Maker

                    اسفند 24, 1399

                    خیر والای همگان با پرزنس برابره آخه تعصب شما بیشتره و همچنین فالکرام با شیطان وحشی عظیم برابره

                    پاسخ

                  • علی در پاسخ به Maker

                    فروردین 1, 1400

                    اول اینکه شیطان وحشی عظیم از فالکرام قویتره.
                    دوم اینکه ۱۰۰ تا فالکرام هم هیچ شانسی جلوی پرزنس ندارند،پرزنس از والای همگان قدرتمندتر و قادرتره،همه سایت ها هر جا که بری میبینی که گفته شده پرزنس از والای همگان قویتره و پرزنس قدرتمند ترین موجود تمام عالم کمیک هست و تمام مارول با هم حریفش نمیشن.

                    پاسخ

                    • ایران در پاسخ به علی

                      فروردین 1, 1400

                      پس رایتر چی کسی که با یه تایپ میتونه پرژمس بکشه و نماد نویسنده است تمام کمیک برای اون یه کتابه یا پرایمال مانیتور که خالق پرژنس هست این دو قویترین موجودات عالم کمیک هستن نه پرژنس

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به علی

                      اردیبهشت 31, 1400

                      احتمالا نه رایترو میشناسی و نه پرایمالو نه امپتی هندو نه والای همگان اصلیو والای همگان اصلی از پرزنس قوی تره و با د رایتر برابره پرایمال از د رایتر ضعیف تره و خالق پرزنسه و درسته پرزنس از فالکرام قوی تره

                      پاسخ

              • تحلیل گر در پاسخ به Maker

                اسفند 24, 1399

                اولا شیطان وحشی عظیم نیمه ی تاریک پرزنسه و تقریبا با پرزنس برابره!!! دوما فالکرام هم تقریبا با شیطان وحشی عظیم برابره!!!

                پاسخ

                • Maker در پاسخ به تحلیل گر

                  اسفند 24, 1399

                  کی گفته قویتره ؟ هم تجربش کمتره و هم تسلط زیادی بر قدرتش ندارن تازه از پرزنس هم مثل چی شکست خورد
                  فالکرام به هیچ وجه با شیطان وحشی عظیم برابر نیست از پرزنس هم قویتر هست

                  پاسخ

                  • تحلیل گر در پاسخ به Maker

                    اسفند 24, 1399

                    اولا تجربه توی جنگ یه همچین کسایی تاثیر گذار نیس!!! از پرزنس هم شکست نخورد و فقط با اون ترکیب شد!!! فالکرام هم در حد لوسیفرو شیطان وحشی عظیمه و با اختلاف خیلی کم از پرزنس ضعيف تره!!!

                    پاسخ

                  • دکتر منهتن در پاسخ به Maker

                    اسفند 24, 1399

                    خیر فالکرام با شیطان پحشی عظیم برابره و ابدا قویتر نیست
                    حرفتون اشتباهه پرزنس قویتره

                    پاسخ

              • دکتر منهتن در پاسخ به Maker

                اسفند 24, 1399

                ببخشید لوسیفر ؟!! شیطان وحشی عظیم با فالکرام برابره اگه دست از دست کم گرفتن شخصیت های دیسی و پایین بردنشون بردارین ممنون میشم فالکرام ابداااااااااا هرگزززز از پرزنس قویتر نبوده و فعلا هم نیست

                پاسخ

              • دکتر منهتن در پاسخ به Maker

                اسفند 24, 1399

                دیدگاهم نمیدونم چرا تایید نشد اما پرزنس قطعا از فالکرام قویتره گریت اویل بیست هم باهاش برابره و نمیدونم چرا انقدر شخصیت های دیسیو دست کم می‌گیرین اما پرزنس با والای همگان برابره

                پاسخ

                • Maker در پاسخ به دکتر منهتن

                  اسفند 24, 1399

                  نه من دست کم نمی گیرم شما هستی که قبول نمی کنی والای همگان اصلی در واقع جک کربی هست و فالکرام هم جک کربی بوده در کمیک و یعنی تجسم نویسنده که با رایتر فرقی ندارند شما هستی که حتی اگر هم مدرک بدهم قبول نمی کنی کنیم ۵۱۱ چهار شگفت انگیز جک کربی در نقش والای

                  پاسخ

                  • A.g در پاسخ به Maker

                    اسفند 25, 1399

                    چه ربطی داره نویسنده بودن هیچ ربطی به این مقایسه نداره چون اگه اینطوری بود که شما میگی الان تانوس نکشته بودش
                    نویسنده بودن اصلا دلیل خوبی نبود

                    پاسخ

                    • Maker در پاسخ به A.g

                      اسفند 25, 1399

                      اون تانوس والای همگان واقعی رو نزد همون کمیک هم توسط والای همگان جک کربی نوشته شده اگر کشته شده بود دیگه کمیکی نوشته نمی شد
                      نویسنده بودن دلیل خوبی نیست ؟ پس رایتر هم از والای همگان ضعیف تر هست

                      پاسخ

                    • A.g در پاسخ به Maker

                      فروردین 2, 1400

                      داش کمیکا دیگه از نویسنده ها استفاده نمیکنن مثل والای همگان اصلی و رایتر

                      پاسخ

                    • رهام در پاسخ به A.g

                      فروردین 29, 1400

                      چرا نویسندگی برترین قدرت شناخته شدست پس چرا استفاده نمی کنه ؟البته اگه نویسندهگان زیاد بشن بد میشه

                      پاسخ

                    • Spectre در پاسخ به A.g

                      مهر 1, 1401

                      پس از شاعرا استفاده میکنن؟
                      شایدم جدیدا مهندسا کامیک مینویسن😂😂

                      پاسخ

                    • A.g در پاسخ به Maker

                      اردیبهشت 4, 1400

                      حالا خوبه خودم بهت گفتم بعدشم ما الان اون یکی رو مقایسه میکنیم که تانوس جذبش کرد

                      پاسخ

                    • Spectre در پاسخ به A.g

                      مهر 1, 1401

                      کی گفته استرال تانوس والای همگان کشته اولا اینکه اون شخص آواتار والای همگانه و اسمش The one above all others هست
                      دوما اون کامیک نان کنون هست

                      پاسخ

                  • دکتر منهتن در پاسخ به Maker

                    اسفند 25, 1399

                    من دست کم نمی‌گیرم شمایید که سعی دارین شخصیت های دیسی رو ضعیف جلوه بدین فالکرام درحد شیطان وحشی عظیمه پرزنس و والای همگان برابرن ببخشید دو سوال داشتم کاربران محترم جوابمو بدن ممنون میشم:
                    شزم قویتره یا هالک؟
                    شزم قویتره یا واندروومن ؟
                    منظورم نسخه های عادی است

                    پاسخ

    • ایران در پاسخ به ثور

      اسفند 18, 1399

      خب بیاندر اولیه و یکی زیر همه و پروردگار دووم که قدرت همه بیاندر هارو گرفت که ازش قویترند

      پاسخ

  3. امیر

    آذر 20, 1399

    سلام من اون کمیکی رو که ثور به قدرت رون کینگ ثور رسید اگه میشه اون رو بگین

    پاسخ

    • batman در پاسخ به امیر

      آذر 20, 1399

      کمیک ثور رگناروک

      پاسخ

  4. امیر

    آذر 15, 1399

    سلام روی کینم ثور و نور و ثور تو کدوم کمیک هستن ،توی ویکی پویا نوشته شماره ی ۸۰ از کمیک های ثور ولی پیدا نکردم ،اگه میشه سایت دانلودش رو بزارین

    پاسخ

    • Batman در پاسخ به امیر

      آذر 15, 1399

      اگر منظورتون رون کینگ ثور است اون در کمیک ثور رگناروک حضور داشته است.

      پاسخ

  5. امیر

    آذر 13, 1399

    سلام خسته نباشید می خواستم بدونم روی کینگ ثور تو کدوم کمیک هستش و نکرو ثور هم همینطور

    پاسخ

  6. Yoones

    مهر 19, 1399

    یه سوال رون کینگ ثور با ثور اصلی فرق داره یعنی ماله یه دنیای دیگس یا اینکه ثور اودینسان به این درجه رسیده؟؟

    پاسخ

  7. آگاه

    شهریور 27, 1399

    رون کینگ یانکرو حریف کازمیک آرمور سوپرمن که توانایی دستکاری داستان رو داره رو نمیشن

    پاسخ

  8. محمد حسین

    شهریور 14, 1399

    راستی زره نابودگر قویتره یا رون کینگ ثور؟

    پاسخ

    • استیو راجرز در پاسخ به محمد حسین

      شهریور 14, 1399

      نمیدونم از شخص خاصی پرسیدی یا همینجوری کلی اما چون به شخص خاصی اشاره نکردی من پاسخ میدهم .
      حقیقتش RKT ، درجه خدا بودن را رد کرده است و از آن فراتر رفته است . RKT ، دانای مطلق است . همچنین درخت ایگدراسیل ( که بعدا فاش شد حداقل دارای یک مولتی ورس جداگانه است . ) را به راحتی و با یک ضربه نابود کرده است و اشخاصی را شکست داده است که تئوری بیاندر ماقبل ریتکان بودن آنها وجود دارد . چنین مقایسه ای اصلا درست نیست . من فکر میکنم که RKT ، به راحتی هرچه تمام تر 100 تا زره نابودگر را هم نابود میکند . !

      پاسخ

      • علی در پاسخ به استیو راجرز

        فروردین 1, 1400

        رون کینگ ثور دانای مطلق نیست و باید کلمه تقریبا را به جمله کامنتت اضافه کنی.(رون کینگ ثور تقریبا دانای مطلق است).
        و بیاندر هم یک شایعه است و به احتمال خیلی زیاد اشتباه است.(از این جور شایعه ها در کمیک زیاده).

        پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به علی

          اردیبهشت 14, 1401

          ثور قادر مطلق چه خوشت بیاد چه خوشت نیاد نه پس لابد سوپرمن کازمیک ارمور قادر مطلق همه می‌دونن رون کینگ ثور قادر مطلق اما امثال تو که از رون کینگ ثور بدشون میاد میگید نه آقا اصلا رود کینگ ثور تقریبا قادر مطلق اما دیگه قبول داری ثور کینگ کازمیک قادر مطلق هست و یا حتی فراتر از قادر مطلق.

          پاسخ

    • محمد پور محتشم در پاسخ به محمد حسین

      اردیبهشت 14, 1401

      درسته اما یکی از نسخه های ثور هست که می‌تونه برای تفریح سوپرمن کازمیک ارمور رو نابود کنه اسمش هست ثور پادشاه کیهانی یا کازمیک کنیم ثور خیلی قویه سوپرمن کازمیک ارمور هیچ شانسی رو به روش نداره.

      پاسخ

  9. آراد

    مرداد 5, 1399

    من اطلاعات زیادی از ثور در کمیک ندارم اما برام سواله که ثور چطور شخصیتی هست آخه من قبلا خوندم که اشتباهات
    زیادی انجام داده

    پاسخ

  10. آراد

    مرداد 5, 1399

    من اطلاعات خیلی زیادی در مورد ثور(در کمیک)ندارم اما در یک مقاله خوندم که ثور کار های بد زیادی انجام داده ، اما
    یک جای دیگه هم ازش تعریف تعریف کرده بود من متوجه نشدم کدوم درسته

    پاسخ

  11. Mohamad

    خرداد 10, 1399

    آقا ببخشید من چند وقتیه یه موضوع ذهنمو درگیر کرده؟شرمنده اما خیلی ربطی به مقاله نداره اما میپرسم کاربرا هرکی که تونست جواب بده آقا ثور قدرتمند تره یاسنتری؟؟(از همه جهات پرسیدم نه فقط فیزیکی)ممنون میشم جواب بدین

    پاسخ

    • استیو راجرز در پاسخ به Mohamad

      خرداد 11, 1399

      به نظر من اگر هر دو در نسخه و حالت اصلی و معمولی خود باشند ، ثور قدرتمندتر از سنتری هست .
      البته قدرت در کمیک معیار ثابتی نیست و به قول معروف دست نویسنده هست . یعنی یه موقع میبینی حتی هالک هم با یک مشت سنتری رو شکست میده . البته سنتری هم قدرت ها و توانایی های خاص خودش را دارد . اما اگر نظر شخصی نویسنده نباشد و همه چیز مطابق روال عادی و معمولی باشد ، شکی نیست که ثور قدرتمندتر از سنتری و هالک هست .
      در قدرتمندترین نسخه ها و حالت ها هم که قطعا نسخه ها و حالت های قدرتمند ثور یعنی Rune King Thor و Old King Phoenix Thor و Necro Thor و Old King Thor ، میتوانند به راحتی سنتری را نابود کنند .

      پاسخ

      • Mohamad در پاسخ به استیو راجرز

        خرداد 15, 1399

        ممنونم آقای راجرز همین سول رو توی ایرونی سنتر کردم ادمبن هم همین جوابو داد.
        با تشکر😘😘😘

        پاسخ

      • دانیال در پاسخ به استیو راجرز

        تیر 18, 1399

        ثور اودینسان ۵ هستش و رون کینگ ثور ۲ اودینسان رتبه اش می تونست بالاتر باشه ؟ در حد سواله چون شما طرفدار ثور هستی و اطلاعات کامل داری می گم ( آخه تو یه مقاله دیگه یه بحث کوچولو داشتیم ) و فهمیدم اطلاعاتت در باره ثور زیاده پس ممنون می شم پاسخ بدی

        پاسخ

        • استیو راجرز در پاسخ به دانیال

          شهریور 14, 1399

          منظورتون چیه دقیقا ؟!؟
          به نظر شخصی من RKT ، باید اول باشه . OKPT هم دوم و NT هم سوم . این نظر شخصی من هست . البته ثور در حالت فعلی یک نسخه خیلی قدرتمند معروف به Cosmic King Thor ، هم دارد که هم قدرت های « پدر همگان » و هم قدرت های « کازمیک انرژی گالاکتوس » را در اختیار دارد و به نظرم اگر قدرتمندتر از NT نباشد ، بعید میدانم که ضعیفتر هم باشد . وگرنه ثور اودینسان که میگن منظورشون نسخه و حالت اصلی و معمولی ثور هست که طبیعتا به اندازه این نسخه ها و حالت های قدرتمندتر ، قدرتمند نیست . هرچند که نسخه و حالت اصلی و معمولی ثور هم میتواند به راحتی قویترین انتقامجو باشد .
          امیدوارم پاسختون را گرفته باشید .

          پاسخ

          • BNM در پاسخ به استیو راجرز

            تیر 15, 1400

            من یه سوال دارم که ثور در قوی ترین نسخه خودش تانوس رو شکست میده و از اودین هم قوی تره آیا می‌تونه دارکساید رو هم شکست بده

            پاسخ

  12. عطا

    اسفند 9, 1398

    این نسخه جدید ثور هرالد آو تاندر رو هم اضاه کنید……..

    پاسخ

  13. shayan

    دی 8, 1398

    خب بحث سر قدرت rune king thor و کازمیک آرمور سوپرمن بود که حقیقتا یادم نیس تو کدوم صفحه بود واس همین اینجا مینویسم.
    جناب مصطفی(البته فک کنم اسمت این بود)…
    حرفای شما بدجور منو یاد بتمن آرکام میندازه…ینی یچیزایی رو گفتی که دقیقا اون هم گفته بود.
    خب شما گفتی که خودت داری میگی(خطاب ب استیو راجرز)ممکنه ی نژاد باشن نه خود بیاندرز چونکه بیاندرز هم نژاد های ضعیفی دارن و….
    خب باید بازم عرض کنم هیچوقت گفته نشده (ممکنه از نژاد بیاندرز باشن)…چیزی که لوکی گفت این بود:(ممکنه اونا بیاندرز باشن)…همین و بس.

    پاسخ

    • استیو راجرز در پاسخ به shayan

      دی 9, 1398

      سلام شایان .
      اتفاقا به نظر منم خود خودشه . تصادفی نیست که در عرض 24 ساعت 3 نفر اومدن و به این روش مشابه arkham batman از سوپرمن دفاع میکنند . فکر میکنم که اصلا تصادفی نیست .
      در مورد سوالی هم که پرسیده بودی ( در مورد اینکه کاپیتان مارول در یک کمیکی شخصیت ثور را میکشد و انتقام جویان را به چالش میکشد . ) ، من در همان مقاله پاسخت رو دادم . نمیدونم دیدی یا نه اما ظاهرا همه چیز ، ظاهر سازی و نقشه بوده و همه چیز فقط یک بازی بوده . پاسخ کاملتر رو همونجا نوشتم .
      موفق باشی .

      پاسخ

  14. کیارش

    آذر 10, 1398

    من زیاد کمیک ثور نخوندم و سوالی برام پیش اومده که بالاخره قوی ترین نسخه ثور کیه

    پاسخ

    • shayan در پاسخ به کیارش

      آذر 10, 1398

      قوی ترین نسخش rune king thor هستش.
      توی مقاله هم نوشته شده که بخاطر این نکرو ثور رتبه اول رو داره که مجهز به شمشیر نکروست…ولی در کل رون کینگ قوی ترین نسخشه که با ی سرچ ساده میتونی بفهمی

      پاسخ

      • واقع بین در پاسخ به shayan

        آذر 10, 1398

        بین این دو اختلاف است
        ام بیشتر افراد نکرو تور رو به عنوان شخصیت قوی تر قبول دارند

        پاسخ

        • استیو راجرز در پاسخ به واقع بین

          آذر 11, 1398

          اتفاقا بیشتر منابع و طرفداران ، شخصیت Rune King Thor رو به عنوان قدرتمندترین نسخه و حالت شخصیت ثور میشناسند . من هم تکرار میکنم که با یک سرچ ساده میتونید به صحت این موضوع پی ببرید .
          شخصیت Necro Thor ، توانسته گالاکتوس در اوج قدرت رو ( خیلی از افراد به اشتباه فکر میکنند که گالاکتوس ضعیف شده ، اما اون در یک جنگ دیگه بود نه این جنگی که الان دارم بهش اشاره میکنم . ) شکست بده و زمین رو از انقراض نجات بده . البته شاهکار های دیگه ای هم داره که الان بهش اشاره نمیکنم .
          شخصیت Rune King Thor ، اما دانای مطلق کامل هست و میتونه درون ساختار کوانتومی و حتی ریسمان ( علمی کیهانی که گفته میشه میتونه تمام مرز های علم دنیا رو بشکنه و کوانتومی تر از علم کوانتومی هم هست . !!!!! ) هر ( قید !!! ) چیزی رو ببینه و شاهکار های خیلی بیشتری داره . به عنوان مثال نابود کردن ماگنوگ فقط با یک فکر ، نابود کردن « سایه نشینان بالا » و در پی اون متوقف کردن راگنورک ( این واقعا یک شاهکار خیلی خیلی بزرگ هست که شخصیت اودین حتی بهش نزدیک هم نشده بود . !!! ) ، و … . دقت کنید که ماگنوگ شرور خیلی قدرتمندی هست و قدرتش تقریبا به اندازه شخصیت اودین براورد میشه . خود شخصیت اودین هم قدرتش تقریبا اندازه گالاکتوس هست . علاوه بر این موضوع شخصیت Rune King Thor ، توانسته « سایه نشینان بالا » رو شکست بده و نابود کنه که لوکی حتی ادعا کرده که ممکنه از نژاد بیاندر ها باشن . !!! در سایت معتبر مارول ویکی هم گفته که « سایه نشینان بالا » ، طبق ادعای لوکی ممکنه از نژاد بیاندر ها باشن . !!! با این وضعیت تصور کنید که شخصیت Rune King Thor ، تا چه حد قادر و توانا هست . همه این شاهکار ها در حالی هست که شخصیت Rune King Thor ، هیچ آسیبی ندید ( هیچ آسیبی !!! ) . در حالی که شخصیت Necro Thor بعد از شکست گالاکتوس ، آسیب هایی دیده بود .
          همه این موارد قدرتمندتر بودن شخصیت Rune King Thor رو اثبات میکنه .

          پاسخ

          • آراد در پاسخ به استیو راجرز

            مرداد 7, 1399

            البته بهتر بود میگفتید تقريباً دانای مطلق

            پاسخ

          • badboy در پاسخ به استیو راجرز

            آذر 11, 1399

            دقیقا باهاتون موافقم اقای راجرز
            شما که یک کمیک فن قهار هستی
            به نظر شما ثور قوی ترین انتقام جو نیست تا کاپیتان مارول

            پاسخ

            • امیر در پاسخ به badboy

              آبان 7, 1400

              اصلا کاپیتان مارول هیچی نیست در مقابل ثور حتی از ثور اصلی هم ضعیف تر است

              پاسخ

        • محمد پور محتشم در پاسخ به واقع بین

          اردیبهشت 14, 1401

          این هارو ثور پادشاه کیهانی قوی ترین هست منظورم ثور کینگ کازمیک هست .

          پاسخ

      • کیارش در پاسخ به shayan

        آذر 11, 1398

        ممنون از پاسخت

        پاسخ

  15. استیو راجرز

    آبان 15, 1398

    با عرض سلام .
    میخواستم یک موردی رو راجب این مقاله گزارش کنم . به نوعی یک نسخه دیگر هم از شخصیت ثور در جهان Earth 616 مارول وجود داره . البته شاید یجورایی یک نسخه متفاوت محسوب میشه .
    نسخه ثور جوان با نیروی اودین . حالا تصمیم با خود شما هست که میخواین این مورد رو به مقاله اضافه کنید یا خیر . اما اگر تصمیم گرفتین این مورد رو به مقالتون اضافه کنید بقیه اطلاعات و رتبه مناسب برای قدرتش بر عهده خودتون .
    در مورد این مقاله خیلی خوب هم که قبلا نظرم رو ثبت کرده ام .
    موفق باشید .

    پاسخ

  16. واقع بین

    آبان 9, 1398

    من شنیده بودم که بتا ری بیل فکر میکرده یه طلسم آزگاردی با عث نابودی خانوادش شده و به خواطر انتقام با تور درگیر شده و اون رو شکست داده و قبل از اینکه اون رو بکشه میفهمه که اشتباه کرده و طلسم ماله کسی دیگه بوده بعد از اینکه فهمید اشتباه کرده تبرش رو به تور میده
    همچنین من شنیم که میگن سرعتش به سرعت نور میرسه و قدرتش چند برابر تور هستش
    اما این چیزی که من خوندم با چیزی که شما گزاشتید تفاوت داره کدومش درسته ؟؟؟؟……

    پاسخ

    • ata در پاسخ به واقع بین

      آبان 16, 1398

      خواطر نه خاطر
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

      پاسخ

      • Mohamad در پاسخ به ata

        خرداد 10, 1399

        بجای گرفتن غلط املایی ببین چی میگه

        پاسخ

  17. shayan

    مهر 6, 1398

    قوی ترین نسخه ثور هنوزم rune king thor هستش که همونطور که خودتون گفتین با اختلاف قویترینه…
    قدرت نکرو سورد رو نمیشه انکار کرد ولی باید به کلمه rune هم دقت کرد!رون کینگ ثور جادوی رونز رو هم داره که فکر نکنم بشه همچین نیروییو با نکرو سورد مقایسه کرد….
    از اون هم بگذریم رون کینگ ثور همونطور که تو مقاله اومده درخت جهان رو نابود کرده و صد البته موجوداتی که روش زندگی میکنن رو که طبق گفته ها قدرت بیشتری نسبت به اودین دارن و مانگوگ که حاصل خشم میلیاردها نفر از یک نژاده که بدست اودین کشته شدن رو فقط با ی دست متوقف و با فکر نابودش کرده(این موجودو حتی اودین هم نتونسته بکشه).اینم باید گفت که کل سایت های خارجی RKT رو قویترین نسخه ثور میدونن.
    بهرحال خیلی بابت مقاله ممنونم عالی بود❤❤❤

    پاسخ

  18. استیو راجرز

    مهر 5, 1398

    به نظر من هنوز هم قدرتمندترین نسخه شخصیت ثور ، شخصیت Rune King Thor هست که نسبت به بقیه نسخه های ثور شاهکار های چشمگیر و بیشتری داره . مثلا شخصیت مگنوگ ( که قدرتش تقریبا اندازه شخصیتی مثل اودین براورد میشه . ) رو با یک اشاره و حتی بدون لمس و زحمت از دور خارج میکنه . یا مثلا چرخه راگنورک رو متوقف میکنه و … .
    اگه اشتباه نکنم شخصیت نکرو ثور در واقع شخصیت ثور پیر با نیروی اودین ( Old King Thor ) هست که اسلحه و در واقع شمشیر نکرو رو هم داره . فکر کنم که هنوز هم نسخه Rune King Thor قدرتمندتر از نسخه Necro Thor به حساب بیاد . هرچند که نکرو سلاح واقعا قدرتمندی هست . سلاحی که گفته میشه میتونه به راحتی به هر خدایی از هر دنیایی آسیب های خیلی خیلی جدی وارد کنه .
    نکته دیگه اینکه شما یکی از نسخه های ثور رو ذکر نکردین . حالا دلیلش رو نمیدونم . نسخه ثور با نیروی اودین و نیروی فونیکس ( Old King Phoenix Thor ) که بسیار هم قدرتمند هست و تقریبا قدرتش رو اندازه نسخه Rune King Thor براورد میکنند . به نظر من این مورد رو هم به مقاله خوبتون اضافه کنید .
    باز هم مرسی از مقاله خوبتون .

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به استیو راجرز

      مهر 5, 1398

      سلام استیو جان،
      اون نسخه از ثور هم که گفتی همون کینگ ثور پیر هست که با نیروی فینیکس ترکیب شده که البته به مقاله هم اضافه شد.
      مرسی 🌹

      پاسخ

    • اودین در پاسخ به استیو راجرز

      بهمن 16, 1400

      ایمورتال هالک رون کینگ ثور رو با خاک یکسان میکنه .

      پاسخ

  19. استیو راجرز

    مهر 5, 1398

    عجب مقاله ای بود . واقعا خسته نباشین .
    واقعا نظیر چنین مقالاتی در سایت های ایرانی خیلی کم دیده میشه . من که خیلی وقت بود منتظر چنین مقاله ای بودم . امیدوارم باز هم از این مقالات در سایت خوب پروشات ببینم . مخصوصا راجب شخصیت ثور که در سایت های داخلی نسبت به شخصیت های کمیکی معروف دیگه مطالب خیلی کمی راجبش موجود هست . باز هم مرسی .

    پاسخ

  20. آریو

    مهر 4, 1398

    مقاله که عالی بود و مورد آخر رو هیچ جا نشنیده بودم ولی یه چیزی…
    اینکه شد هیفده تا 😶

    پاسخ

    • عباس در پاسخ به آریو

      مهر 4, 1398

      سلام آریو،
      تو مقاله اصلی 15 مورد اومده بود که 2 مورد آخرو اضافه کردیم بهش و عنوان رو همون 15 موند 😅
      اصلاح شد مرسی🌹
      آیتم آخر هم آپدیت شد پیشنهاد میکنم دوباره بخونی جالبه

      پاسخ

      • Mohamad در پاسخ به عباس

        خرداد 10, 1399

        شما مقالاتو مینویسین دیگه؟؟

        پاسخ