اولین تریلر فیلم Free Guy با بازی رایان رینولدز منتشر شد + ویدئو

سرانجام کمپانی فاکس قرن بیستم اولین تریلر رسمی فیلم کمدی-اکشن “مرد آزاد” (Free Guy) را منتشر کرد که در آن شاهد حضور ستاره این فیلم یعنی “رایان رینولدز” (Ryan Reynolds) و کشفیات او درباره دنیایی که در آن زندگی می‌کند هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

علاوه بر این نخستین پوستر رسمی این فیلم با محوریت شخصیت رینولدز نیز منتشر شده که در ادامه مشاهده خواهید کرد:

فیلم جدید “مرد آزاد” به کارگردانی “شاون لوی” (Shawn Levy) ساخته خواهد شد. فیلم هایی مثل “پولاد ناب” (Real Steel)، “کارآموزی” (The Internship) و “اینجا شما را ترک می کنم” (This Is Where I Leave You) از جمله آثاری اند که توسط “شاون لوی” ساخته شده اند.
“رایان رینولدز” در این فیلم نقش یک کارمند بانک را بازی می‌کند که متوجه می‌شود در واقع در حال زندگی در یک بازی کامپیوتری است و بعد از اتفاقاتی سعی دارد تا از نابودی دنیایی که در آن زندگی می‌کند جلوگیری کند. “تایکا وایتیتی” هم نقش سازنده این بازی را در فیلم “مرد آزاد” بازی خواهد کرد. “چنینگ تیتوم”، “جو کری” و “جودی کمر” هم از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلم کمدی و ماجراجویی “مرد آزاد” در تاریخ ۳ جولای ۲۰۲۰ (۱۳ تیر ۱۳۹۹) به طور رسمی در سینما های ایالت متحد آمریکا اکران خواهد شد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم