اما استون از فیلم جدید Babylon خارج شد؛ مذاکره با مارگو رابی برای پیوستن به این فیلم

تابستان سال گذشته بود که کمپانی پارامونت پیکچرز از ساخت فیلم جدیدی با عنوان “بابیلون” (Babylon) به کارگردانی “دیمین شزل” (Damien Chazelle) خبر داد و  “اما استون” (Emma Stone) را به‌عنوان اولین بازیگر این فیلم معرفی کرد. اکنون بنا به گزارش وبسایت ددلاین، اما استون به دلیل تداخل برنامه‌هایش با زمان فیلمبرداری فیلم “بابیلون”، از این پروژه کناره‌گیری کرده و کمپانی پارامونت پیکچرز نیز درحال مذاکره با “مارگو رابی” (Margot Robbie) برای بازی در نقش اول شخصیت زن این فیلم است.

فیلم “بابیلون”، اثری درام و تاریخی است که با درجه سنی بزرگسال ساخته خواهد شد و داستان آن مربوط به دورانی است که سینمای هالیوود درحال جایگزینی فیلم‌های صدادار با فیلم‌های صامت بود. این فیلم در ابتدا برای اکران در کریسمس 2021 برنامه‌ریزی شده‌بود که بعد از پاندمی بیماری کرونا، همچون دیگر فیلم‌های درحال فیلمبرداری تاریخ اکرانش تغییر و به زمان نامشخصی موکول شده‌است.

“دیمین شزل”، کارگردان ۳۴ ساله ی آمریکایی و برنده جایزه اسکار، ساخت آثار موفقی مثل “لالا لند” (La La Land)، “ویپلش” (Whiplash) و “نخستین انسان” (First Man) را در کارنامه کاری‌اش دارد. او در این فیلم قرار است اولین همکاری خود با دیگر ستاره هالیوود یعنی  “برد پیت” ( Brad Pitt) را هم تجربه کند که درصورت پیوستن مارگو رابی به این پروژه، بار دیگر شاهد بازی این دو بازیگر مشهور در یک اثر بعد از فیلم “روزی روزگاری در هالیوود” (Once Upon A Time…In Hollywood) خواهیم بود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم