سریال Kidding با بازی جیم کری بعد از دو فصل لغو شد

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده توسط شبکه شوتایم، سریال کمدی “شوخی کردن” (Kidding) با بازی جیم کری برای فصل سوم تمدید نخواهد شد و ساخت این سریال بعد از پخش دو فصل لغو شده‌است.

شبکه شوتایم علت لغو و پایان دادن به کار سریال “شوخی کردن” (Kidding) را کاهش گسترده بینندگان آن در زمان پخش فصل دوم اعلام کرد و با اینکه این سریال پتانسیل ساخت فصل سوم را داشت، ترجیحا تصمیم به لغو ادامه تولید آن گرفته شده‌است. این شبکه در بیانه‌ای اعلام کرد: “پس از ساخت و انتشار دو فصل، سریال Kidding به کار خود در شوتایم پایان داد. ما بسیار مفتخریم که این سریال رویاپردازانه، تحسین برانگیز و با ارزش را پخش کردیم و می‌خواهیم از جیم کری، دیو هالستین، مایکل آگیلار، میشل گوندری و تمامی اعضای تیم تولید و بازیگران سریال برای کار درخشان و خستگی ناپذیری که انجام دادند، تشکر و قدردانی کنیم.”

“شوخی کردن” یک سریال درام و کمدی سیاه است که جیم کری در آن نقش یک مجری برنامه کودک را ایفا می‌کند که بعد از مرگ پسرش دچار آسیب روحی شدیدی شده و دوست دارد کودکان را با حقیقت زندگی آشنا کند. پدرش که کارگردان برنامه است، درحال برنامه‌ریزی برای کنار گذاشتن او از تلوزیون می‌باشد. اجرای “کری” در این سریال متفاوت و غم‌انگیز است.

فصل اول این سریال در سال 2018 و فصل دوم نیز در سال 2020 از شبکه شوتایم پخش شد؛ هر دو فصل این سریال شامل ده قسمت سی دقیقه‌ای می‌باشد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم