سریال The Crown برای فصل ششم و پایانی تمدید شد

درحالی که قرار بود سریال تحسین‌شده “تاج” (The Crown)  در فصل پنجم به پایان برسد، سازندگان این سریال به‌تازگی از به اتمام رسیدن آن در فصل ششم خبر داده‌اند.

به گفته‌ي شبکه نتفلیکس، سریال درام و تاریخی “تاج” از ابتدا برای تولید در شش فصل برنامه‌ریزی شده بود که بعدا سازندگان آن تصمیم به حذف فصل ششم گفتند و قرار بود داستان “تاج” نیز در فصل پنجم به اتمام برسد. تاکنون سه فصل از این سریال تولید و پخش شده‌است که فصل سوم آن هم در پاییز 2019 و بعد از دو سال منتشر گردید. مراحل تولید و فیلمبرداری فصل چهارم این سریال نیز همزمان با پخش فصل سوم آغاز شد که انتظار می‌رود تا اواخر امسال بر روی سرویس استریم شبکه نتفلیکس قرار بگیرد.

سریال “تاج”، داستان زندگی و سلطنت ملکه الیزابت دوم انگلستان را از زمان عروسی وی در سال ۱۹۴۷ تا امروز را روایت می‌کند و ملکه را با تمام نقطه ضعف‌هایی نشان می‌دهد که پشت درهای بسته پنهان مانده‌اند. درباره خانواده سلطنتی همیشه شایعاتی شنیده می‌شد. یکی از شایعات به روابط نامشروع پرنس فیلیپ، همسر ملکه مربوط می‌باشد.

این سریال شایعات را از نگاه ملکه نشان می‌دهد که به عنوان ملکه باید به مسائل زندگی خود نیز بیندیشد. سریال افکار و خواسته‌های درونی او را نشان می‌دهد که برای حفظ جایگاه رهبری کشور باید آنها را نادیده بگیرد.

“پیتر مورگان” (Peter Morgan) سازنده و نویسنده این سریال است. “کلر فوی”، “مت اسمیت”، “وانیسا کربی”، “الیویا کلمن” و “جاش اوکانر” از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. Amir

    تیر 22, 1399

    یکی از سریال های خوب تاریخیه چقدر خوب شد که تهیه کنندگانش سر عقل اومدنو نخواستن مثل گات داستان رو زودتر از موعود سر هم بیارن

    پاسخ