معرفی فیلم “دوباره شروع کن” (Begin Again)؛ فیلمی که با آن احساس سرزندگی می‌کنید

“دوباره شروع کن” فیلمی است که بعد از یک روز سخت کاری و یا در زمان‌هایی که بی‌انگیزه هستید می‌تواند شما را به فعالیت و امیدواری تشویق کند و حتی الهام‌بخش ما برای ادامه زندگی باشد. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های ساخته شده در ژانر موسیقی و خوانندگی است که در دهه اخیر دست‌کم گرفته شده و چنان که حقش بوده موردتوجه قرار نگرفته است. “دوباره شروع کن” فیلمی سرشار از لحظات پرشور و دوست‌داشتنی است که می‌توانید بارها آن را تماشا کنید و لذت ببرید. در ادامه با معرفی کامل این فیلم زیبا همراه پروشات باشید.


  • نام فیلم: “دوباره شروع کن” (Begin Again)
  • ژانر: دارم، کمدی، موزیک
  • کارگردان: “جان کارنی” (John Carney)
  • بازیگران: “مارک رافلو”، “کایرا نایتلی”، “هیلی استاینفلد”، “جیمز کوردن”، “آدام لوین”
  • سال تولید: 2013
  • امتیاز آی ام دی بی: 7.4/10
  • امتیاز راتن تومیتوز: 83/100

تریلر فیلم

گاهی اوقات به تمام چیزی که نیاز داریم، برداشتن قدمی در مسیر متفاوت از چیزی که مدنظر داریم است؛ قدمی که می‌تواند مسیر زندگی‌مان را برای همیشه تغییر دهد و ما را به آنچه که هرگز تصور هم نمی‌کردیم تبدیل کند. شاید چنین داستان‌هایی زمانی که در قالب یک فیلم بیان می‌شوند خواه و ناخواه درگیر یک سری کلیشه‌ها شده و برخی امور را اغراق شده و غیرواقعی جلوه دهند، اما تعداد آثاری هم که حقایق تلخ و شیرین زندگی را درخود جای داده‌اند کم نیست و خوشبختانه “دوباره شروع کن” یکی از همین فیلم‌ها است. فیلمی که با تماشای آن تا چند روز احساس سرزندگی خواهید کرد‍!

داستان فیلم از این قرار است: گرتا (کیرا نایتلی) و دوست‌پسر خواننده‌اش (ادم لوین) برای نوشتن قرارداد یک آهنگ به نیویورک می‌روند. با این حال گرتا ناگهان تنها می‌ماند زیرا دیو اسیر وسوسه‌های موفقیت شده است. گرتا که خود استعداد ترانه‌سرایی و خوانندگی دارد، در شرایط سختی قرار می‌گیرد و در شرف بازگشت به دانشگاه است که به طور اتفاقی و با اصرار دوستش در یک کلوپ شبانه یکی از آهنگ‌هایش را اجرا می‌کند. از طرف دیگر دن (مارک رافلو) که یکی از مدیران اجرایی سابق یک شرکت موسیقی است، با دیدن اجرای گرتا، به او پیشنهاد می‌کند که اولین آلبومش را ضبط و منتشر کند. اما این تصمیم به راحتی قابل اجرا نیست و نیاز به سرمایه زیادی دارد. این دو نفر تصمیم می‌گیرند به شکل متفاوتی آهنگ‌های موردنظرشان را ضبط کنند و برای اولین بار در زندگی‌شان دست به انجام یک ریسک بزرگ بزنند.

یکی از نکات قابل توجهی که تماشای فیلم “دوباره شروع کن” را ملموس‌تر می‌کند، اصرار آن به نمایش لذت‌های کوچک زندگی‌ است؛ کارهایی مثل قدم زدن در خیابان، گوش دادن به موسیقی، جابجایی در شهر با مترو و کارهایی که هیچگونه تجملات و هزینه زیادی ندارند و همه افراد می‌توانند انجامشان دهند. به همین دلیل است که می‌توانید با تک‌تک لحظات این فیلم احساس نزدیکی کنید و از شخصیت‌هایش درس زندگی بگیرید.

فیلم “دوباره شروع کن” یکی از آثار ارزشمند سینمایی است که با موسیقی‌های شنیدنی‌اش مخاطب را به قلب نیویورک برده و به او این شجاعت را می‌دهد که از انجام هیچ کاری نترسد و در هر شرایطی آرزو‌هایش را دنبال کند.

تصاویری از فیلم “دوباره شروع کن”:


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم