تبلیغات در پروشات

پروشات یکی از پربیننده‌ترین وبسایت‌های فارسی زبان در حوزه سینما و سرگرمی است که به دلیل تنوع مطالب و کاربردی بودن آن‌ها، از تمام اقشار و سنین جامعه دارای مخاطب می‌باشد. پوشش مناسب مطالب پرطرفدار در حوزه‌های سبک زندگی، فرهنگ و هنر، تاریخ، گردشگری، پزشکی و سلامت، تکنولوژی و کسب و کار و بخصوص سینما، پروشات را به رسانه‌ای متفاوت تبدیل کرده است که بین تمام خانواده‌های فارسی زبان بیننده دارد.

پروشات با توجه به گستره وسیع مخاطبین خود، بهترین بازدهی را برای معرفی انواع کسب و کارهای شما خواهد داشت

بنر تبلیغاتی

بنرها علاوه بر جذب کاربر، فرصتی عالی برای دیده شدن برند شما هستند. پروشات جایگاه‌های بنری خود را تا جای ممکن بهینه انتخاب نموده تا حداکثر بازدهی را برای شما داشته باشد. جایگاه‌های مختلف را می‌توانید در این بخش مشاهده کنید.

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی نوعی از مقالات است که در محتوای آن به معرفی شرکت خود می‌پردازید و لینک وبسایت خود را در آن قرار می‌دهید. رپورتاژ آگهی ها مانند دیگر مقالات در پروشات منتشر می شوند و در آرشیو به صورت دائمی نگه داری خواهند شد. در این نوع از تبلیغات علاوه بر جذب مخاطب، می توانید بک لینک های دائمی ارزشمندی از طرف پروشات نیز داشته باشید. (بک لینک ها از نوع فالوو خواهند بود)

متن رپورتاژ توسط مشتری و در صورت نیاز با راهنمایی متخصصان ما نگارش می‌شود و پروشات تنها آن را بازبینی خواهد کرد. در صورت تمایل پروشات می تواند نگارش رپورتاژ را نیز انجام دهد که این مورد با اخذ هزینه اضافی انجام میشود. هر ریپوتاژ می تواند حداکثر 2 لینک داشته باشد و محدودیتی در تعداد کلمات و تصاویر مقاله وجود ندارد.

برای سفارش رپورتاژ آگهی لطفا با ایمیل ads@paroshat.com و یا شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۰۶۳۰۹۳۱ و 09354830297 تماس حاصل نمایید.

تبلیغات همسان

تبلیغات همسان نوعی از تبلیغات مدرن است که محتوای آن همسان و همرنگ با وبسایت میزبان (برای مثال پروشات) است و به همین خاطر کاربران اعتماد بیشتری به آن دارند و نرخ کلیک آن بالاست. این نوع از تبلیغ در انتهای مطالب و قبل از مطالب مرتبط نمایش داده میشود تا بیشترین بازدید را داشته باشد. نمونه این نوع تبلیغ را میتوانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

برای رزرو جایگاه تبلیغات همسان لطفا با ایمیل ads@paroshat.com و یا شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۰۶۳۰۹۳۱ و 09354830297 تماس حاصل نمایید.

تبلیغات شناور

تبلیغات شناور به صورت یک باکس با سایز 125 در 125 پیکسل در گوشه پایین سمت راست وبسایت به کاربر نمایش داده میشود و به دلیل موقعیت خاص خود، نرخ کلیک بالایی دارد.

برای رزرو تبلیغات شناور لطفا با ایمیل ads@paroshat.com و یا شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۰۶۳۰۹۳۱ و 09354830297 تماس حاصل نمایید.


جایگاه بنرهای تبلیغاتی

لازم به ذکر است که فقط فرمت‌های jpg، gif و html5 برای بنرها قابل قبول می‌باشد. برای رزرو هر کدام از جایگاه‌ها لطفا با ایمیل ads@paroshat.com و یا شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۰۶۳۰۹۳۱ و 09354830297 تماس حاصل نمایید.

توضیحات جایگاه‌ها

جهت اطلاع از آخرین قیمت‌ها و انواع بیشتر جایگاه‌ها، از طریق ایمیل ads@paroshat.com با ما تماس بگیرید.

کد تبلیغ محل نمایش بنر ابعاد بنر حداکثر حجم مجاز قیمت
A1 هدر تمام صفحات ۱۳۰۰ x ۱۸۰ ۱۰۰ کیلوبایت تماس بگیرید
A2 هدر صفحه اصلی ۷۲۸ x ۹۰ ۶۰ کیلوبایت تماس بگیرید
A3 هدر صفحات داخلی ۷۲۸ x ۹۰ ۶۰ کیلوبایت تماس بگیرید
B1 بنر بیلبوردی ستونی 160 x 600 ۶۰ کیلوبایت در حال حاضر غیرفعال است
C1 ردیف دوم صفحه اصلی و صفحات آرشیو ۷۲۸ x ۹۰ ۶۰ کیلوبایت تماس بگیرید
D1 بعد از پاراگراف اول صفحات داخلی ۷۲۸ x ۹۰ ۶۰ کیلوبایت تماس بگیرید
D2 انتهای مطالب و قبل از نظرات ۷۲۸ x ۹۰ ۶۰ کیلوبایت تماس بگیرید